Beste antwoord door Rashid
Bekijk origineelApple oplaad kabel gebroken
Mijn oplaad kabel (Apple) is afgebroken bij het stuk die je in je telefoon doet, valt dit onder de garantie.. of moet ik een nieuwe kopen ? (De lader is net max 2,5 week oud ging er zuinig mee om weet ook niet hoe dit gebeurd is)
Hi @Michelle123 ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Oei na 2 weken al stuk, dat lijk mij niet de bedoeling. Uiteraard hebt u op accessoires ook garantie. Hebt u nog het aankoopbewijs ervan? Daarmee kunt u namelijk terug naar de KPN winkel waar u de oplader hebt gekocht.
Heb ik hiermee uw vraag voldoende beantwoord?
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Oei na 2 weken al stuk, dat lijk mij niet de bedoeling. Uiteraard hebt u op accessoires ook garantie. Hebt u nog het aankoopbewijs ervan? Daarmee kunt u namelijk terug naar de KPN winkel waar u de oplader hebt gekocht.
Heb ik hiermee uw vraag voldoende beantwoord?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.