Beantwoord

Begroeting tekst mobiel werkt niet

  • 14 September 2018
  • 11 reacties
  • 244 keer bekeken

Begroeting tekst mobiel werkt niet heb dit via het menu ingesteld nieuwe tekst ingesproken en deze actief gemaakt merk nu ik op vakantie zit in de
USA dat ik tel. Binnen nr. Binnen krijg met meerdere herhalingen terwijl ik verwijs naar het vast nr. van de zaak
icon

Beste antwoord door Mohammad 18 September 2018, 11:57

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Louis, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Een nieuwe begroeting instellen als u op vakantie gaat is natuurlijk handig, maar als ik het zo lees zou er ook een doorschakeling actief gemaakt moeten worden. Hebt u ook een doorschakeling ingesteld naar het vaste nummer van de zaak?
Nou dat wil ik juist niet doen ivm de koste waar ik namelijk zit USA als mij iemand belt wil ik alleen maar met de begroeting zeggen dat ik er niet ben en de zaak kunnen bellen .... heeft altijd zo prima gewerkt

Ps doorschakeling kan ik waar je het nummer in wil.geven ook niet afzetten kan server niet vinden geeft hij aan ??
Reputatie 5
Badge +5
Ah duidelijk, zou u mij willen vertellen welke stappen u precies hebt doorlopen in uw poging dit goed in te stellen? Daarnaast zou ik graag met u mee willen kijken, daarvoor heb ik een aantal gegevens van u nodig. Ik zal in een privébericht aangeven welke gegevens precies.
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens,

Zou u mij hier nog de stappen die u hebt doorlopen willen omschrijven?
1233 kpn gebeld en bij begroetingen nieuwe tekst ingesproken en aan gezet eigenlijk zoals ze het aangeven
Reputatie 5
Badge +5
Ik probeer uw pakket erbij te zoeken, maar ik vind helaas geen actieve pakketten met dit nummer. Dit nummer stond tot mei 2017 actief met een zakelijk mobiel abonnement. Op dit moment kan ik dit nummer niet vinden binnen de MKB-database. Weet u wat voor pakket u afneemt met dit telefoonnummer?
Pakket loopt via score telecom Alex Douven
Hij moet van ons zakelijk pakket op de hoogte zijn
Reputatie 5
Badge +5
Ah, duidelijk. Jullie nemen dit pakket af via een busniess partner van KPN. Dan is de business partner (in dit geval Alex Douven van Score Telecon) jullie aanspreekpunt voor alle vragen. Wij kunnen hier bij KPN niet direct bij jullie technische gegevens of de administratie inzien.
Ok
Als dit een partner van jullie is neem ik aan dat je de klacht aan hun kunt doorgeven anders moet ik het verhaal weer geheel gaan doorbrieven
Al vast bedankt

Ps zo mooi zijn wat vanmorgen weer ca 12 oproepen binnen waarvan ik kan zien dat ze blijven herhalen .
Reputatie 5
Badge +5
Ik ben helaas niet bevoegd om dit voor u te regelen. De business partner neemt producten groot af bij KPN en verkoopt dit weer door aan zakelijke klanten. U dient dus zelf contact op te nemen met uw leverancier. Als u het makkelijker vindt, kunt u uw contactpersoon bij Score Telecom verwijzen naar deze topic.
Ok bedankt voor de info

Reageer