Vraag

beldigitaal

  • 6 March 2018
  • 2 reacties
  • 1276 keer bekeken

Ben benaderd door het bedrijf beldigitaal en in mijn onschuld akkoord gegaan met een omzetting naar beldigitaal maar dat wil ik helemaal niet. Het was mij nauwelijks duidelijk dat ik niet de KPN aan de telefoon had. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Kunt u blokkeren dat zij mijn KPN lijn gaan kapen?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag, welkom op het KPN Zakelijk Forum,

Goed om te lezen dat u bij KPN wil blijven. Ik kan echter geen blokkade op uw nummer plaatsen zodat het niet kan worden overgenomen door een andere provider.

Hoe lang is het geleden dat u contact hebt gehad? Ik adviseer u om met de betreffende partij contact op te nemen en daar de opdracht te annuleren. De contactgegevens hebben ze op hun website staan.

Ik hoor graag van u of het gelukt is
Beste Mark,
Ik werd gisteren gebeld. Vlgs een mail heb ik 7 dagen de tijd om te annuleren. Telefonisch contact opnemen is vrijwel onmogelijk omdat als je na lang wachten al iemand aan de telefoon krijgt ze je moeten doorverbinden met een "andere afdeling" en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Heb het meer dan een uur geprobeerd. Heb ze nu een mail gestuurd maar ook een aangetekende brief om deze oplichterij te beëindigen. Hoop dat dat lukt.

Reageer