Ik heb op 10 maart internet en tv van KPN aangevraagd, mij abbo zou op 6 april in moeten gaan alleen heb ik nog steeds geen bestelstatus ontvangen ,en ook geen klantnummer zodat ik het terug kan vinden bijv...
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat u de status van de bestelling wilt weten. Helemaal als de installatie voor aanstaande maandag gepland staat. Hebt u overigens wel een bevestiging van de bestelling ontvangen waarin de installatie van maandag ook bevestigd is? En hoe is de bestelling geplaatst, via de website?
Ik zoek natuurlijk graag uit hoe het precies zit. Wilt u mij hiervoor een privébericht met uw bedrijfsnaam, voorletters en achternaam, geboortedatum en de postcode + huisnummer van het aansluitadres?
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat u de status van de bestelling wilt weten. Helemaal als de installatie voor aanstaande maandag gepland staat. Hebt u overigens wel een bevestiging van de bestelling ontvangen waarin de installatie van maandag ook bevestigd is? En hoe is de bestelling geplaatst, via de website?
Ik zoek natuurlijk graag uit hoe het precies zit. Wilt u mij hiervoor een privébericht met uw bedrijfsnaam, voorletters en achternaam, geboortedatum en de postcode + huisnummer van het aansluitadres?
Goedeavond Rick
Ik heb zojuist een van je collega,s aan de lijn gehad.. er was wat mis gegaan met het verwerken waardoor ze het handmatig moesten invoeren ofzo iets.
Duurt waarschijnlijk 2 dagen langer dan dat ik mijn bestelling zou ontvangen.
Alsnog bedankt voor je reactie..
Groetjes
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.