Vraag

cloud diensten

  • 11 januari 2021
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Beste Heer / Mevrouw

 

Ik heb ruim 2 jaar geleden mijn clouddiensten stopt gezet maar ontvang nog steeds facturen.

Klantnummer is 125******. 

Ik maak er ook geen gebruik van van omdat mijn bedrijf is opgeheven.
 

Vriendelijke groet M..C.E. Maliepaard van Velzen


3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Miryammaliepaard, welkom op het zakelijk KPN forum!

Goed dat u ons hiervoor benadert. Als ik het goed begrijp hebt 2 jaar geleden uw Cloud abonnement bij ons opgezegd maar u ontvangt nog steeds facturen. Had u in tijde van opzeggen ook een bevestiging van opzegging ontvangen?

Beste Rashid bedankt voor je reactie,

Ik ben even aan het zoeken geweest en heb daarvan niets kunnen vinden, ik denk dat het daar fout is gegaan.

Graag wil ik dat het beëindigd wordt en er geen facturen meer worden gestuurd.

 

Vriendelijke groet Miryam Maliepaard 

Reputatie 5
Badge +10

Hi Miryam,

Graag gedaan. Ik heb meteen een verzoek ingediend om het abonnement te laten beëindigen. Houd er rekening mee dat er een maand opzegtermijn is. Ik heb ons 1e contactmoment, 11 januari, gepakt om de opheffing door te voeren. Per 11 februari wordt het abonnement beëindigd. 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust :slight_smile: .

Reageer