Vraag

Dekking bij strand Castricum sinds weken ruim onvoldoende

  • 8 June 2020
  • 1 reactie
  • 102 keer bekeken

De KPN dekking 4G en ook telefonie is sinds enige weken zwaar onvoldoende. Andere jaren was de dekking van KPN juist uitstekend. Alle eigenaren van de strandhuisjes klagen hierover.

Hierover zijn al een aantal klachten gestuurd, opFacebook is inmiddels ook al een actie gaande, bericht van dinsdag 2/6 hieronder.

inmiddels lijkt duidelijk, aangegeven door KPN, dat er al geruime tijd een storing is, die kennelijk slecht oplosbaar is, zie het whatsapp  bericht onder deze tekst.

wij wachten in spanning af wanneer deze storing is opgelost! Juist in deze Coronatijd is goed bereik een belangrijke factor.

Facebook KPN:

STRANDHUISJES IN CASTRICUM HEBBEN GEEN VERBINDING MET HET KPN NETWERK MOBIELE TELEFONIE
Op het Castricumse strand staan rondom postcode 1901 NZ zo'n 220 strandhuisjes. Die strandhuisjes zijn sinds half mei weer open. De huisjes hebben eigen sanitaire voorzieningen, vandaar. De eigenaren van de huisjes zijn vaak langdurig in hun strandhuisje en in de Corona crisis nog veel meer, want ze werken er ook. KPN stond jaren garant voor uitstekende verbindingen voor mobiele telefonie en data verkeer op het strand. De mensen nemen dure KPN abonnementen om op het strand via hun tablet de krant te lezen of TV en films te bekijken. Maar sinds twee weken is het hommeles op het strand: ER IS GEEN ENKELE VERBINDING MET KPN MOGELIJK EN DE MENSEN ERGEREN ZICH KAPOT. Natuurlijk hebben we klachten ingediend, maar dat helpt niet, want elke KPN klant die dat doet wordt niet geregistreerd. Telkens is het antwoord:" We weten niet van storingen daar" . Of "We kennen geen klanten op dat postcode adres". Ja, nogal wiedes, die klanten wonen allemaal elders in Nederland, maar zijn veel op het strand op de LOKATIE 1901NZ en hebben DAAR geen verbinding. We worden er behoorlijk gefrustreerd van.
 

whatsappbericht:


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Goedemiddag @P.deboer , welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Wat ik uit het bericht begrijp lopen er op dit moment al acties om de situatie te herstellen. Maar ik kijk graag voor u wat de huidige stand van zaken is.

Kunt u mij in een privébericht  de volgende gegevens sturen:

  • klantnummer
  • postcode+huisnummer
  • 06 nummer
  • laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer

Dan ga ik voor u aan de slag de actuele status te achterhalen.

Reageer