Vraag

Doorschakelen van vast naar mobiel gaat niet goed.

  • 7 juni 2020
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Mijn vaste zakelijk telefoonnr is doorgeschakeld naar mijn mobielenr. Mijn mobiel gaat 2 keer over en dan wordt de verbinding verbroken. Klant die belt krijgt ook mijn voicemail niet te horen.

Iemand die mij rechtstreeks belt krijgt wel voicemail te horen en telefoon gaat ook veel langer over. 

Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Heb al klantenservice gebeld maar die zetten mij dan in de wacht als ik mijn vraag heb gesteld en na 15 minuten hang ik dan maar op.


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

Goedemiddag @HarryRob , welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Ik kijk graag met u mee wat er precies aan de hand is. Kunt u mij in een privébericht het klantnummer, postcode+huisnummer, 06 nummer waar u naar doorschakelt en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor u op onderzoek.

Reageer