Ik wilde gespecificeerde facturen kunnen inzien van onze zakelijke 06 account. Hierover heb ik vorige maand contact gehad met de klantenservice en blijkbaar moest dit apart worden ingesteld. Helaas kon het ook niet met terugwerkende kracht. Dit is dus half april door een medewerker van KPN ingeschakeld, maar nog altijd heb ik geen overzicht…. Na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan werd vandaag de verbinding verbroken, met de chatbot kom ik ook niet verder, rechtstreeks mailen is geen optie blijkbaar, dus nu dan maar even op deze manier….
Goedemiddag
Ik kijk graag voor u wat ik hierin kan betekenen. Aangezien dit echt om de instellingen van een account gaat heb ik hier enkele (verificatie) gegevens voor nodig.
Kunt u mij in een privébericht de volgende gegevens sturen:
- klantnummer
- bedrijfsnaam
- (minstens) 1 van de betreffende 06 nummers
- postcode+huisnummer
- geboortedatum contractant
Dan haal ik uw account erbij en zal ik controleren wat de huidige stand van zaken is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.