Vraag

Factuur met gebelde nummers

  • 25 mei 2020
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Ik wilde gespecificeerde facturen kunnen inzien van onze zakelijke 06 account. Hierover heb ik vorige maand contact gehad met de klantenservice en blijkbaar moest dit apart worden ingesteld. Helaas kon het ook niet met terugwerkende kracht. Dit is dus half april door een medewerker van KPN ingeschakeld, maar nog altijd heb ik geen overzicht…. Na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan werd vandaag de verbinding verbroken, met de chatbot kom ik ook niet verder, rechtstreeks mailen is geen optie blijkbaar, dus nu dan maar even op deze manier….  


1 reactie

Reputatie 2
Badge +2

Goedemiddag @Daniel 7 , welkom op het Zakelijk KPN Forum!

 

Ik kijk graag voor u wat ik hierin kan betekenen. Aangezien dit echt om de instellingen van een account gaat heb ik hier enkele (verificatie) gegevens voor nodig.

Kunt u mij in een privébericht de volgende gegevens sturen:

  • klantnummer
  • bedrijfsnaam
  • (minstens) 1 van de betreffende 06 nummers
  • postcode+huisnummer
  • geboortedatum contractant

Dan haal ik uw account erbij en zal ik controleren wat de huidige stand van zaken is.

Reageer