Beste antwoord door Mohammad
Bekijk origineelGeen internet in het buitenland
2 weken terug was mijn collega in het buitenland. Helaas deed internet het met geen mogelijkheid. Van alles geprobeerd. Alle instellingen staan goed en roaming was aan. Ook hebben wij geen datalimiet op het abonnement. Zou er een blockade aan kunnen staan?
Goedemiddag @J.F. , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Het zou inderdaad een blokkade kunnen zijn, in welk bevond hij zich? Ik kan in de instellingen kijken als ik een aantal gegevens heb. Hebt u voor mij in een privébericht Bedrijfsnaam, 06-nummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN?
Het zou inderdaad een blokkade kunnen zijn, in welk bevond hij zich? Ik kan in de instellingen kijken als ik een aantal gegevens heb. Hebt u voor mij in een privébericht Bedrijfsnaam, 06-nummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN?
Goedemiddag Jeannette, excuses voor de late reactie. Vanwege koningsdag en weekend heb ik uw bericht niet eerder kunnen beantwoorden. Ik heb zojuist de blokkades gecheckt en er staan geen blokkades in het systeem voor dit nummer.
Het kan zijn dat hij slechte netwerkontvangst heeft gehad. Vaak lukt het na een paar keer van netwerk wisselen. In welk land bevond uw collega zich?
Het kan zijn dat hij slechte netwerkontvangst heeft gehad. Vaak lukt het na een paar keer van netwerk wisselen. In welk land bevond uw collega zich?
Goedemorgen Mohammad,
Dank voor je bericht! Fijn dat er in ieder geval geen blokkades aan staan. Ze was in Antwerpen en heeft daar ook diverse keren van network gewisseld, telefoon uit en aan, roaming uit en aangezet...
Binnenkort gaat ze voor langere tijd naar het buitenland. Wat kunnen we doen om zeker te weten dat het goed gaat nu?
Mvg,
Jeannette
Dank voor je bericht! Fijn dat er in ieder geval geen blokkades aan staan. Ze was in Antwerpen en heeft daar ook diverse keren van network gewisseld, telefoon uit en aan, roaming uit en aangezet...
Binnenkort gaat ze voor langere tijd naar het buitenland. Wat kunnen we doen om zeker te weten dat het goed gaat nu?
Mvg,
Jeannette
Goedemorgen,
Er zou ook een blokkade vanuit haar toestel aan kunnen staan. Ze kan het beste nakijken of 'automatische netwerkselectie' aanstaan op haar toestel. Heeft ze hier vaker last van of alleen deze ene keer in Antwerpen?
Er zou ook een blokkade vanuit haar toestel aan kunnen staan. Ze kan het beste nakijken of 'automatische netwerkselectie' aanstaan op haar toestel. Heeft ze hier vaker last van of alleen deze ene keer in Antwerpen?
Beste Mohammad,
Op het toestel staat "automatische netwerkselectie' aan dus dat kan het niet zijn.
Ze heeft het ooit eerder gehad maar daar was nog met een ander toestel. Daarna heeft het met het oude toestel (maar ditzelfde nr. en abonnement) wel goed gewerkt.
Sinds Antwerpen niet meer in het buitenland geweest maar gaat donderdag wel weer op reis.
Kun je nog iets doen?
gr.
Jeannette
Op het toestel staat "automatische netwerkselectie' aan dus dat kan het niet zijn.
Ze heeft het ooit eerder gehad maar daar was nog met een ander toestel. Daarna heeft het met het oude toestel (maar ditzelfde nr. en abonnement) wel goed gewerkt.
Sinds Antwerpen niet meer in het buitenland geweest maar gaat donderdag wel weer op reis.
Kun je nog iets doen?
gr.
Jeannette
Goedemorgen @J.F. ,
Hmm, dan lijkt het inderdaad niet aan het toestel te liggen. Ik zal dit hier intern overleggen en iemand anders ernaar laten kijken. Ik kom zodra ik meer informatie heb bij u terug.
Hmm, dan lijkt het inderdaad niet aan het toestel te liggen. Ik zal dit hier intern overleggen en iemand anders ernaar laten kijken. Ik kom zodra ik meer informatie heb bij u terug.
Ik lees her en der ook nog wel over de juiste APN instellingen? Wat zou daar moeten staan zodat je wereldwijd internet hebt? Ze gaat komend weekend naar Duitsland en in augustus naar Australië..
Mvg.
Jeannette
Mvg.
Jeannette
Het is altijd handig om de instellingen na te lopen. Op de website staat een stappenplan hiervoor per toestel.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.