Vraag

Hoe kan het dat KPN's Klantenservice vooral in Klantenschoffering gespecialiseerd is?

  • 26 June 2020
  • 1 reactie
  • 107 keer bekeken

Ik bestel een nieuw toestel. Onder de expliciete voorwaarde dat het op mijn verblijfsadres ipv mijn vestigingsadres wordt afgeleverd. Dat kon. Al snel een berichtje: we hebben het toestel vandaag aan u overhandigd. Oh? Heb niks gezien. Dan blijkt het toch naar mijn vestigingsadres te zijn gestuurd. Waar het alleen óók niet is ontvangen. Vervolgens volgt Kafka. Tig keer bellen. Tig keer: we bellen u morgen terug. Of overmorgen. Of…. Elke keer een ander, elke keer weer een belofte die niet wordt nagekomen. Ik dien een klacht in. “Wij nemen binnen 10 werkdagen contact met u op”. Weer hoor ik niks. Ik krijg een survey ‘of ik goed geholpen ben’. Ik geef een 1.. Mogen wij u eventueel bellen, staat erbij. Ja, natuurlijk. Maar….weer hoor ik niks. Ten langen leste annulering ik gewoon mijn bestelling. Dan krijg ik aanmaning na aanmaning of ik het toestel (dat ik dus niet ontvangen heb) binnen 14 dagen onbeschadigd wil retourneren. Ik bel weer. “Nee, daar hoeft u zich niks van aan te trekken”. Prima. Maar waarom trekt KPN zich kennelijk óók niets aan van een zorgvuldige omgang met z’n klanten? Waarom wordt geen enkele afspraak nagekomen? En waarom werd me niet gewoon een nieuw toestel gestuurd, toen bleek dat KPN zich van begin af aan niets van de afspraken had aangetrokken (‘nee meneer, dat laat ons protocol niet toe’). Zo wordt Telecommunicatie vooral Telefrustratie. Bizar. 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Marnix ES,

Bedankt voor het delen van uw verhaal. Dat ziet er allemaal niet heel rooskleurig uit hoe het proces is verlopen. Onze excuses als de gemaakte beloftes niet zijn nagekomen. Als ik het goed begrijp hebt u de order inmiddels dus geannuleerd? 

Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, bedrijfsnaam en ordernummer? Dan zoek ik uw gegevens op en kijk ik wat de status van de klacht is.

Houd er rekening mee dat ik zo niet meer aanwezig ben en dan help ik u maandag graag weer verder :slight_smile:

Reageer