Beantwoord

Ik wil graag een probleem melden zonder handshake communicatie

  • 17 November 2018
  • 13 reacties
  • 276 keer bekeken

Ik weet niet wat het tegenwoordig is, maar bedrijven denken dat mensen het leuk vinden om te chatten of te bellen.
Nee dus, ik wil graag op een moment wanneer het mij uitkomt een probleem melden. Is er een webformulier of een e-mail adres waar ik mijn problemen kan aanmelden?
icon

Beste antwoord door Mohammad 21 November 2018, 14:59

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @AndyPL, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Afhankelijk van wat voor probleem u precies ervaart zijn er verschillende ingangen voor het melden hiervan. Ik help u graag bij het vinden van de juiste ingang of help u hier op het Zakelijk Forum aan een oplossing. Om wat voor product gaat het precies en wat voor probleem ervaar u met dit product?
Hallo Mohammad,

Bedankt voor uw antwoord. In dit geval gaat het om problemen met een heel instabiel internet. Regelmatige uitval van zowel TV en internet diensten, vooral merkbaar in de avond uren.

Maar voor mij is het issue nog niet zozeer alleen de problemen die ik ervaar, maar ook het feit dat ik of moet chatten of moet bellen en dat komt niet altijd gelegen. Niet alleen dat, ik wil mijn communicatie altijd archiveren en Natuurlijk kan ik ongetwijfeld chats wel loggen en een app vinden om telefoon conversaties op te nemen, maar dan gaan we natuurlijk wel erg ver.
Mocht ik direct problemen hebben die NU opgelost moeten worden, dan bel ik natuurlijk wel, alleen de problemen die ik nu ervaar zijn steeds weer op te lossen door de modem een schop te geven en dan moet ik eerst een kwartier of langer met iemand gaan chatten of bellen die even een vragenlijstje afgaat om er dan achter te komen dat ik op het moment dat ik bel of chat geen problemen heb en dat ze het even moeten gaan loggen en uitzoeken.

Daarom zou ik graag gewoon via e-mail of een webform mijn vragen kwijt willen kunnen.

Ik hoop dat u hier iets mee kan, of dit in ieder geval bij het management kan neerleggen, want ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben.

Met vriendelijke groet,

Andy
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @AndyPL,

Ik kan me uw perspectief goed voorstellen en begrijp ook waarom u het zwart op wit wilt. Als u akkoord gaat ga ik het gesprek hier op het forum met u aan en ga ik aan de slag voor een oplossing. Hebt u voor mij in een privébericht uw Bedrijfsnaam, postcode en huisnummer?
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @AndyPL, bedankt voor de gegevens.

Ik zie dat u een glasvezel abonnement hebt en heb in mijn metingen geen wegval of onderbrekingen kunnen constateren. Hoe is uw televisie ontvanger aangesloten op de Experiabox? Zitten hier draadloze verbindingssets tussen? Ervaart u wegval op de WiFi? Zou u een apparaat rechtstreeks bedraad op de Experiabox willen aansluiten en kijken of u problemen blijft ervaren? Tot slot ben ik benieuwd of u gebruik maakt van een switch of router tussen de Experiabox en apparatuur.
TV ontvanger rechtstreeks aangesloten via kabel door de monteur op de Experiabox. Vanuit de Experiabox Kabel naar een router toe en belangrijke systemen op de router aangesloten.
Wifi helemaal triest, zit af en toe 2 meter van de Experiabox en bijna geen signaal. Dit gaat beter vanuit mijn eigen router.

Vanaf 30 oktober tot aan 10 november hooguit 2 a 3 dagen stabiliteit mogen ontvangen en regelmatig de Experiabox moeten herstarten. Dit geldt dan ook voor de TV. Dan zijn we lekker aan het TV kijken en opeens krijgen we de melding (Netflix) dat de serie niet beschikbaar is. Dan moet ik de TV ontvanger herstarten, die krijgt dan geen IP address en dan moet ik de Experiabox weer herstarten.
Reputatie 5
Badge +5
Goed om elkaar telefonisch gesproken te hebben over jullie situatie. Ik heb naar aanleiding van ons gesprek een monteur ingepland voor morgen tussen 10:00 en 12:00 uur. Verder heb ik jullie WiFi-kanaal gewijzigd van kanaal 3 naar kanaal 11. Ik hoor graag of de kanaalwissel geholpen heeft en of de monteur de problemen heeft kunnen verhelpen. 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @AndyPL,

Ik lees hier dat de er naar de wifi is gekeken en dat u nu weer overal goed bereik hebt. Echter lees ik verder niks over de problemen met wegval bekabeld internet en televisie. Hebt u een update voor mij over de monteursbezoek?
Hallo Mohammad,

Ik was er zelf niet mij, maar hij heeft ook wat met de bekabeling gedaan (router als switch geconfigureerd er tussen uit en een switch er weer tussen (had ik liggen) en alles netjes gemaakt. Ik weet dus nog niet of de instabiliteit weg is, maar hij is zeker niet even wezen kijken en weer weggelopen. Hij heeft flink zijn best gedaan, dus dat moet ik zeker nog wel erbij vermelden.

Wat ik overigens wel vervelend vind is dat ik elke keer mijn password moet veranderen als ik op dit forum wil komen. Je zou kunnen zeggen dat ik vergeetachtig ben, maar mijn password manager toch zeker niet.😏
Reputatie 5
Badge +5
Goed om te horen dat de monteur flink zijn best gedaan heeft. Ik hoop ook dat de instabiliteit hiermee verholpen is. Mocht dat niet zo zijn, dan weet u mij te vinden!

Kan het zijn dat u gebruik maakt van Internet Explorer? Deze onthoudt namelijk de eerst opgegeven wachtwoord en weigert daarna deze te updaten. Het zou goed kunnen dat u in een andere browser hier geen last van gaat ervaren.
Ik gebruik Chrome
Reputatie 5
Badge +5
Zou u de cache willen legen en kijken of het probleem blijft optreden?
Euh…. Wat is er gebeurd. Bij het aanmelden geeft Google aan dat deze het ww kan onthouden. Dat hoort dan bij de gebruikersnaam… Echter Google gaf aan dat mijn e-mail adres mijn gebruikersnaam is en dat heb ik daarna keurig overgenomen in mijn password manager. Dus probeerde ik steeds met mijn mail adres in te loggen ipv mijn gebruikersnaam.😶
Reputatie 5
Badge +5
Ah, duidelijk 😅

Ja, de browser doet zijn best om de velden juist te onthouden. Maar het kan ook weleens fout gaan zo te zien.

Reageer