Vraag

Ik wil toch klant blijven bij de kpn

  • 12 January 2023
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo,

Ik heb goed nagedacht over een eventuele stap naar Ziggo. Ik ga echter, die stap NIET maken, omdat Ziggo hun afspraken niet nakomen.

Dus dat is goed nieuws voor de KPN en ik wil graag zo spoedig mogelijk uitleggen waarom.

Hartelijke groet,

Thomas Schröer


3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @Thomas Schröer 

Mooi dat je klant bij ons blijft. Mocht je willen delen waarom, dan is daarvoor geen betere plek dan ons Zakelijk Forum. 

Ik ben benieuwd.

Ik wil ook graag op het zakelijk forum.

 

Reputatie 5
Badge +5

Dat is mooi. De topic die je hebt aangemaakt staat op het Zakelijk KPN Forum. Je kunt je bevindingen in een reactie met mij delen. 

Reageer