Beste antwoord door Rashid
Bekijk origineelinloggen Mijn Gesprek / KPN Een
Hoe kun je voorkomen dat je bij elke keer dat ik gebruik maak van de nieuwe app "Mijn Gesprek" eerst een toegangscode moet invoeren.
Hi @Munk ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Op 8 maart is er een update uitgevoerd en daarmee zou het probleem met de pincode opgelost moeten zijn. Hebt u de app onlangs nog geüpdatet?
Welkom op het zakelijk forum van KPN! Op 8 maart is er een update uitgevoerd en daarmee zou het probleem met de pincode opgelost moeten zijn. Hebt u de app onlangs nog geüpdatet?
Ik werk nog met versie2.10.20180307. komt deze update automatisch via de app store?
Hi @Munk ,
Vanuit de app store ontvangt u melding wanneer bepaalde apps bijgewerkt kunnen worden. De huidige versie van de MijnGesprek app is 2.1.0. Dit betekent dat u de app al hebt bijgewerkt. Ik verwijs u graag door naar het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app op het forum. Onder de blog worden verschillende problemen besproken en de daarbij behorende oplossingen.
Vanuit de app store ontvangt u melding wanneer bepaalde apps bijgewerkt kunnen worden. De huidige versie van de MijnGesprek app is 2.1.0. Dit betekent dat u de app al hebt bijgewerkt. Ik verwijs u graag door naar het topic Regel zelf uw bereikbaarheid met de nieuwe MijnGesprek app op het forum. Onder de blog worden verschillende problemen besproken en de daarbij behorende oplossingen.
Bij de Samsung A3 2017 moet na opstarten van de telefoon altijd weer opnieuw de inloggegevens worden ingevoerd.
Is dit bekend? kan ik dit voorkomen?
Is dit bekend? kan ik dit voorkomen?
Hoi Adrie,
Allereerst: Excuses voor het late antwoord, ik verwacht dat ie er tussendoor is geschoten.
Wat je het beste kan doen is de cache opschonen van de Mijngesprek app 🙂 Heb je dit al geprobeerd?
Allereerst: Excuses voor het late antwoord, ik verwacht dat ie er tussendoor is geschoten.
Wat je het beste kan doen is de cache opschonen van de Mijngesprek app 🙂 Heb je dit al geprobeerd?
Goedemiddag,
Sinds de laatste update is de optie bel via centrale verdwenen.
Kan dit worden terug geplaatst?
Goedemiddag
Dat klopt, sinds de laatste update is de ‘Bel via centrale’ optie niet meer beschikbaar. Van wat ik heb begrepen veroorzaakte het teveel problemen. Mijn collega's zijn bezig om de app te verbeteren en de verwachting is dat er binnen nu en 2 weken een nieuwe update komt. Samen met de nieuwe update keert de optie ‘bel via centrale’ terug.
Beste Rashid,
Bedankt voor je snelle antwoord, wij wachten het geduldig af.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.