Beantwoord

Kan niet inloggen op het nieuwe portaal cp.online.kpn.com

  • 9 May 2017
  • 5 reacties
  • 957 keer bekeken

Op het oude portaal kom ik gewoon binnen, maar krijg ik deze foutmelding:
Domein is uitgeschakeld
Dit domein is uitgeschakeld en kan niet worden gewijzigd. Neem contact op met uw verkoper

vroomarch.nl
https://pem.kpn.net/cp
login naam: vroom362
icon

Beste antwoord door Tim 10 May 2017, 09:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Michel140, welkom op het zakelijke forum van KPN! :)

De pem.kpn.net omgeving wordt niet meer gebruikt. Uw account is gemigreerd naar cp.online.kpn.com. Als het goed is hebt u communicatie ontvangen met uw nieuwe gebruikersnaam. Deze stuur ik in een privébericht naar u toe zodat u een nieuw wachtwoord kunt opvragen. Ik verneem graag of u weer kunt inloggen en gebruik kunt maken van uw diensten.
Het lukt nog steeds niet om in te loggen op dit portaal. Zouden jullie nogmaals de login gegevens kunnen sturen naar *** ?
Reputatie 7
Badge +11
Dag Michel, we vervolgen deze discussie in het nieuwe topic!
Badge

beste, ik kan dat ook niet meer inloggen en heb wachtwoord moeten opvragen maar krijg ook geen mail binnen

graag een hulp van jullie

u kan me bereiken via admin@swaycafe.nl en of een bericht hier kan ook.

 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @DAN1972 ,

Excuses voor mijn late reactie! Een heel gelukkig nieuwjaar gewenst.
En natuurlijk help ik u graag om weer in de Zelfservice Cloud omgeving te komen. Wilt u mij een privébericht sturen met daarin uw klantnummer, gebruikersnaam van de Zelfservice Cloud omgeving en de postcode + huisnummer van het adres waar het op geregistreerd staat?

Reageer