Beantwoord

klacht

  • 22 October 2018
  • 3 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik heb al jaren een zakelijk pakket via kpn lopen. Elk jaar is er wel iets waardoor ik enkele dagen geen telefonie heb of dat internet er weer een keer uitvalt. urenlang in de wachtrij en gedoe... Afgelopen juni en juli heb ik 6 weken achter elkaar zonder telefonie gezeten. en dat voor een restaurant waar gebeld moet worden om een tafeltje te reserveren of afhaalbestellingen. Ik heb via facebook een gedeelte van mijn gasten kunnen laten weten dat ze mij mobiel konden bereiken en via veel gedoe via de kpn er uiteindelijk voor kunnen zorgen dat de telefoon wel doorverbonden werd naar mijn mobiele telefoon. Laat staan de onprofessionaliteit die het uitsltraalt doordat er niet gepind kon worden na betalen van de factuur doordat ook het internet eruit lag. van ellende maar tikkies gaan versturen om toch service aan mijn eigen gasten te geven. verschrikkelijk is het.
Naast het omzet verlies die ik geleden heb heb ik ook gewoon de facturen van juni en juli betaald. schandalig is het gewoon. kan iemand van de kpn mij verder helpen en zorgen dat ik restitutie krijg op wat mijn rechten zijn?
met vriendelijke groet, giovanna
icon

Beste antwoord door Rick S. 23 October 2018, 08:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @Giovanna di palma,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend naar om te lezen dat u zoveel problemen heeft gehad op de zaak. Daar zit u uiteraard niet op te wachten. Als ik het goed begrijp is alles nu wel technisch gezien in orde en werken alle diensten nu naar behoren, toch?

Ik vind het namelijk het allerbelangrijkste dat u goed bereikbaar bent, dat u de reserveringen binnen krijgt en dat uw klanten kunnen pinnen. Als dat allemaal in orde is onderzoek ik graag hoe we u tegemoet kunnen komen in de geleden schade. Wilt u uw klantnummer in uw forumprofiel invullen, zodat ik op onderzoek kan?
Goedemorgen Rick,

Hierbij het klantnummer.

met vriendelijke groet,
Giovanna
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen Giovanna,

Bedankt voor uw snelle reactie!
Ik zie dat u op dit moment een Ondernemerspakket heeft en zie inderdaad meerdere storingtickets naar voren komen. Ik stel voor dat ik in dit geval een klachtendossier opstel en deze op het bureau van één van onze klachtenbehandelaars terecht laat komen. Zo kan er onderzocht worden hoe we u tegemoet kunnen komen. Ik wil u daarom vragen om een omschrijving van de gehele situatie te maken met daarbij de gewenste oplossing. Daarbij heb ik ook contactgegevens van u nodig, zodat de klachtenbehandelaar contact met u op kan nemen. U kunt de omschrijving en de contactgegevens in een privébericht sturen.

Tot slot wil ik u er wel op wijzen dat het Ondernemerspakket op termijn gaat verdwijnen. Er is nog niet bekend per wanneer het Ondernemerspakket er helemaal uit gaat, maar het is voor die tijd wel belangrijk om een alternatief pakket te regelen. Ik help u daar natuurlijk graag bij!

Reageer