Ik heb al jaren een zakelijk pakket via kpn lopen. Elk jaar is er wel iets waardoor ik enkele dagen geen telefonie heb of dat internet er weer een keer uitvalt. urenlang in de wachtrij en gedoe... Afgelopen juni en juli heb ik 6 weken achter elkaar zonder telefonie gezeten. en dat voor een restaurant waar gebeld moet worden om een tafeltje te reserveren of afhaalbestellingen. Ik heb via facebook een gedeelte van mijn gasten kunnen laten weten dat ze mij mobiel konden bereiken en via veel gedoe via de kpn er uiteindelijk voor kunnen zorgen dat de telefoon wel doorverbonden werd naar mijn mobiele telefoon. Laat staan de onprofessionaliteit die het uitsltraalt doordat er niet gepind kon worden na betalen van de factuur doordat ook het internet eruit lag. van ellende maar tikkies gaan versturen om toch service aan mijn eigen gasten te geven. verschrikkelijk is het.
Naast het omzet verlies die ik geleden heb heb ik ook gewoon de facturen van juni en juli betaald. schandalig is het gewoon. kan iemand van de kpn mij verder helpen en zorgen dat ik restitutie krijg op wat mijn rechten zijn?
met vriendelijke groet, giovanna