Vraag

Klacht door fout van KPN

  • 20 July 2019
  • 1 reactie
  • 279 keer bekeken

Kunt u mij een rechtstreeks nummer opgeven? Ik heb reeds 19(!!!!) maal gebeld maar altijd is de juiste persoon er niet! DE gesprekken staan trouwens op tape en die zijn terug te beluisteren.
Ik heb de afgelopen dagen helaas niemand van jullie telefoon gehad.
Het is wel triest dat een bedrijf als KPN zijn administratie zo slecht op orde heeft.

Met vriendelijke groet,
Jan van Gorp
T

Van: (...)
Verzonden: donderdag 18 juli 2019 17:13
Aan:
Onderwerp: [Ons kenmerk:1-19CM4PG4]

Goedemiddag,
Naar aanleiding van uw vraag betreft de ontvangen Creditfactuur hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen.
Helaas is dit niet gelukt. Zodoende dat wij dan ook het ticket gaan sluiten.
Mocht u nog vragen hebben kunt u telefonisch contact opnemen met 0800-0403.
Vertrouwende u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
KPN Clouddiensten

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Jan, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Mijn collega's van de Cloud servicedesk hebben geen rechtstreeks nummer. Ik help u graag via deze weg.

Als ik het goed begrijp betreft het hier een vraag over een creditfactuur. Kunt u uw vraag voor mij toelichten?

Stuur mij een privé-bericht met de bedrijfsnaam, postcode/huisnummer en klantnummer. Dan ga ik op onderzoek uit.

Reageer