Vraag

KLACHT KPN EEN MKB

  • 14 March 2021
  • 12 reacties
  • 392 keer bekeken

ik wil een klacht indienen 
ik ben niet te vrede over de kwaliteit van de verbinding en kwaliteit van de tv aansluiting 
aan de telefoon word er glashard gezegd 
U HEEFT ER MAAR MEE TE DEALEN !!!
u heeft immers getekend voor 3 jaar had u maar de voorwaarde moeten lezen.

en toen was het klik opgehangen vanuit KPN kant 

ipv met een oplossing tekomen komt men met zo'n antwoord 

nog keer gebeld lieve dame aan de telefoon vele male begripvoller maar zei ik kan alleen een test laden uitvoeren

mocht het na een week nog zo zijn contact op nemen zei ze 

nou wil ik contact op nemen krijg ik niemand aan de telefoon 

 

IK BEN EEN ONTEVREDE KLANT KPN 

 

HELP ME 

OF MOET IK ALLES DE PRULLEBAK INFLIKKEREN

 

om maar op niv van uw klantenservice te blijven

geen stijl voor iemand die al 15 jaar klant is prive en nu naar een zakelijk pakket wilt overstappen en onbehoorlijk word geholpen

dit pakket wat ik heb zou het zelfde ook worden als wat ik had alleen naar zakelijk 

de verkoper dus niet goed gedaan en oke ik ben ermee akkoord gegaan 

maar dit werkt niet tot frustraties aan toe 

constant valt het internet weg 

zappen op de tv gaat niet 

druk je op de 1 krijg je kanaal 1111 

druk je op kanaal omhoog schiet ie 10 kanalen door 

internet dekking in huis is slechter dan wat ik ervoor had met kpn prive 

 

HELP 

 


12 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Broekpolder,

Welkom op het zakelijk KPN forum! Bedankt voor het delen van jouw verhaal. Jammer om te lezen dat je niet op een respectvolle manier te woord bent gestaan. Dat is niet hoe wij met onze klanten willen omgaan.

Als ik het goed begrijp ben je onlangs van privé overgestapt naar een zakelijk abonnement. Sinds de overstap ervaar je problemen met tv kijken en je internetverbinding. Wil je mij een privé bericht sturen met je postcode + huisnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie je klantnummer? Dan kijk ik graag hoe ik je verder kan helpen om de problemen op te lossen.

Gedaan !

 

er schijnt een mogelijkheid te zijn om over testappen naar klein zakelijk 

ik ben door de verkoper toen goed geholpen maar er is me gewoon een verkeerd pakket voor geschoteld 

niet passend bij mijn bedrijf en prive 

 

graag hoor ik wat hier in mogelijk is 

mvg Jeroen

Reputatie 5
Badge +10

Top, dank daarvoor! Ik heb de gegevens inderdaad ontvangen. Er is inderdaad een mogelijkheid om van een KPN EEN abonnement over te stappen naar een Kleinzakelijk abonnement.

Jammer om te lezen dat het verkeerde pakket is voorgeschoteld. Ik help je graag om te kijken of een Kleinzakelijk abonnement wel beter aansluit op jouw wensen en behoefte. Wil je mij alleen nog je KPN EEN klantnummer sturen?

Klantrelatienummer

81260*****

@Rashid 

kan jij nakijken of alles van KPN EEN is opgezegd ik heb nog steeds de apparatuur hier liggen 

en er is onlangs nog een factuur betaald ?

IK ben super tevrede met klein kpn 

groet jeroen 

 

ps fijn weekend !

Reputatie 5
Badge +10

Hi Jeroen,

Blij om te lezen dat je Kleinzakelijk abonnement goed bevalt. Je KPN EEN abonnement is al opgezegd en daar ontvang je nog een creditfactuur voor. 

Groet,
Rashid

Grappig om te lezen dit, ik ben ook van prive overgestapt naar KPN EEN vanwege het feit dat ik een vast IP-adres nodig had. 

TV van KPN EEN is echt heel slecht. Echt niet te gebruiken als consument. Idd heel vaak hangt het systeem en kom je op een totaal andere zender uit. Ik heb gebeld en KPN zegt ook dat deze TV niet bedoeld is om naar te kijken maar gemaakt is voor wachtkamers van een tandarts.. WTF? Ook ik zit 3 jaar vast. Gelukkig betaal ik nu wel het dubbele.. voor de SLA gok ik :)

Peter

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @PeterH,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat balen om te lezen dat je issues ervaart met zakelijke televisie van KPN EEN MKB. Er zijn inderdaad wel wat verschillen tussen tv vanuit een Kleinzakelijk pakket en een KPN EEN MKB pakket. Het aanbod qua zenderpakketten en dergelijke is wel zoveel mogelijk gelijk getrokken. Daarnaast is het niet zo dat de tv bij KPN EEN MKB specifiek bedoeld is voor bijvoorbeeld wachtkamers. Narrowcasting is onderdeel van de propositie. 


Wat hebben mijn collega's in eerder contact gezegd over het vastlopen van de tv? 

Hi Rick,
Ik was al wel gewaarschuwd bij de aanschaf door de monteur dat TV van KPN EEN echt niet te vergelijken was met dat wat ik gewend was als normale zakelijke klant bij KPN. Het reageert veel trager, minder opties en mogelijkheden en idd als je naar een zender wil kan je soms rustig 5 of 10 seconden wachten om vervolgens niet bij zender 1 maar bij 1111 uit te komen. 

Ik heb meteen gebeld maar het is bekend en kan niet worden verholpen. Het is nu wel wat stabieler dan een jaar geleden want toen hing het kastje regelmatig en dat komt de laatste tijd minder voor.

Ik moest voor mijn werk een vast ip hebben, dat hoeft inmiddels niet meer dus als het abonnement afloopt stap ik sowieso  over naar wat anders maar ik zit nog wel even vast helaas. 

Net nog even met jullie gebeld of ik misschien iTV van KPN kan krijgen om het tv kijken wat makkelijker te maken, maar dat hoort blijkbaar ook niet bij KPN EEN. 

Ach, TV kijken is sowieso niet goed voor je. 

Fijn weekend

Peter

 

Reputatie 7
Badge +6

Hey Peter,

Bedankt voor je reactie! 
Aangezien je het vaste IP-adres voor je werk nodig hebt snap ik dat je een KPN EEN pakket hebt. Natuurlijk wel jammer dat dit dan wel problemen met tv met zich mee bracht. Ook al zijn de mogelijkheden misschien minder uitgebreid zou je toch wel mogen verwachten dat de tv aansluiting gewoon goed werkt. Als het vaste IP-adres straks niet meer nodig is kunnen we kijken of we het bijvoorbeeld om kunnen zetten naar een Kleinzakelijk pakket. 

Fijn weekend! 

Beste Rick, zoals ik schrijf heb ik het vaste ip niet meer nodig. Wat zouden de mogelijkheden zijn dan?

Groet Peter

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Peter, 

Ik ga dit verder voor je uitzoeken. 
Wil je mij een privé bericht sturen met het klantnummer van het huidige pakket? En kun je daarbij ook gelijk laten weten welke onderdelen er in het pakket moeten komen? Hoeveel tv-ontvangers heb je bijvoorbeeld nodig? En wil je daar ook extra zenderpakketten bij?

Reageer