Vraag

KPN inContact

  • 26 October 2021
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Wij maken gebruik van KPN inContact sinds kort.  Wij maken hierbij gebruik van Callcenters. Is het mogelijk na het beëindigen van een gesprek dat de Status automatisch terugschiet op beschikbaar. Mijn Collega heeft een VAMO-koppeling en zijn beschikbaarheid blijft op afwezig staan naar een gesprek en mijne schiet wel terug naar beschikbaar.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Bram1998 ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik kan mij goed voorstellen dat je dit wilt. Ik zoek graag uit of en hoe we dit precies kunnen regelen. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Ik wil je daarom vragen om het klantnummer van het pakket in het forumprofiel in te vullen. Daarnaast ben ik ook benieuwd bij welke gebruiker(s) het nu wel werkt en bij welke gebruiker(s) niet. Kun je dat ook toelichten? 

Rick,

Bij de mensen met een VAMO Koppeling die dus de mobiele app van InContact gebruiken gaat dit niet goed. Degene met een vast toestel heeft hier geen problemen mee.  Daar gaat die netjes weer op beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Bram, 

Bedankt voor de snelle reactie! 
Ik zie het klantnummer nog niet in je forumprofiel staan, wil je die nog even invullen?

En als ik het dus goed begrijp wil je dus dat voor alle VaMo gebruikers de beschikbaarheid automatisch naar beschikbaar springt na het afronden van een gesprek, toch? Of is het alleen voor specifieke gebruikers? Zo ja, welke gebruikers zijn dat?

Hi Rick,

Ik heb je hierover een privé bericht verstuurd.

Ja die moet voor alle VaMo gebruikers worden ingesteld.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Bram, 

Sorry, ik had de privé berichten nog niet gezien! 
Ik ben aan de hand van de bedrijfsnaam op onderzoek gegaan en ben een KPN EEN pakket in Wenum Wiesel tegen gekomen. Nu is het alleen wel zo dat dit pakket alleen een internetverbinding heeft en geen vaste of mobiele telefonie aansluitingen. Dat is dus ook niet het juiste pakket. Ik vermoed dat het pakket waar de telefonie aansluitingen in zitten wellicht via een business partner loopt. Heb je toegang tot de facturen van dit pakket? Staat daar toevallig KPN EEN Excellence op? 

Als dat het geval is loopt het via een business partner en zie je rechtsboven op de factuur via welke partner dat is. Daar kan je deze vraag dan het beste neerleggen, aangezien wij niet bij deze gegevens kunnen. Excuses voor het ongemak! 

Reageer