Beantwoord

multisim/ applewatch

  • 2 November 2022
  • 5 reacties
  • 754 keer bekeken

Wanneer wordt ook multisim mogelijk voor zakelijke contracten bij KPN , nu alleen bij consumenten /klein zakelijk mogelijk.

 

Helaas maar ten dele waar, multisim is nog (steeds) niet verkrijgbaar als je een zakelijk KPN abonnement hebt. Je zou zeggen waarom niet? Zou graag willen weten waarom niet en wanneer komt dat er nu wel?

Multisim bij KPN is beschikbaar voor onze particuliere en Kleinzakelijke abonnementen, niet bij andere zakelijke abonnementen. Waarom dat niet zo is en wanneer dat gaat veranderen, daar kan ik je niet echt wat over vertellen omdat dit het forum voor consumentenklanten is. Denk dat  je dit het beste kunt voorleggen bij KPN Zakelijk: 0800 0403 of op KPN Zakelijk Forum!
​​​​​​

icon

Beste antwoord door Wesley 4 November 2022, 09:54

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemorgen @b.verhoeve 

Als eerst natuurlijk welkom op het Zakelijk KPN Forum!

 

Kun je aangeven welk pakket je precies hebt momenteel? Het klopt dat het momenteel alleen beschikbaar is bij Kleinzakelijk en consumenten abonnementen. Onze Grootzakelijk en KPN EEN MKB abonnementen hebben de beschikbaarheid momenteel nog niet.  Helaas is op dit moment nog niet bekend voor welke abonnementen dit nog meer beschikbaar komt en op welke termijn dat zo is.😔
 

ons pakket is zak. mobiel 12 gb- onbeperkt, loopt routit

loopt via routit

Als je direct bij RoutIT een product hebt afgenomen, dan adviseer ik om even contact op te nemen met RoutIT. Wellicht hebben zij meer informatie.
Mocht het toch KPN EEN zijn, dan  heb ik voor dit moment nog geen informatie over of en wanneer het beschikbaar komt.

Dank voor de reactie, maar ik blijft het anno 2022 onbegrijpelijk vinden waarom dit bij de KPN zo moeilijk wordt gemaakt….

Reageer