Vraag

Nummerbehoud contractovername

  • 8 July 2018
  • 1 reactie
  • 163 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb op 02/07/2018 een overeenkomst bij jullie afgesloten met nummerbehoud (klantnummer 40101687334).

Sindsdien ben ik al in 5 verschillende KPN winkels geweest en heb ik inclusief vandaag op 8 juli de klanteservice proberen te bereiken. De klantenservice is door technische redenen onbereikbaar. Ik ben nu in het buitenland. Graag wil ik nummberbehoud, alleen ontvang ik emails dat dit wordt afgewezen door mijn huidige provider (T-mobile).

Na contact met T-mobile om opklaring, geven zij als reden aan dat er een storing is tussen beide providers waardoor het onmogelijk is om toestemming te verlenen voor deze actie. Verder is er niets dat in de weg staat voor een overname met nummerbehoud. Mijn contract is verlopen en de telefoon is particulier gekocht, dus geen reden om het verzoek te weigeren.

Het enige wat jullie als KPN moeten doen is het verzoek opnieuw indienen en het zou fijn zijn als alle storingen verholpen kunnen worden.

Ik ontvang graag een bevestiging van de overname met nummerbehoud.

Mochten jullie vragen hebben ben ik bereikbaak op het mobiele nummer dat bij jullie bekend is.

Fijne zondag.

Met vriendelijke groet,

Roos Timmer

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Roos, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik wil u natuurlijk graag als klant van KPN verwelkomen en ben aan de slag gegaan. Naar aanleiding van uw bericht heb ik zelf contact opgenomen met T-Mobile. Het klantnummer wat u heeft doorgegeven is van T-Mobile, maar zij geven aan dat het mobiel nummer niet meer bij hen in dienst is

Kan het zijn dat uw abonnement bij T-Mobile reeds was beëindigd voordat u de aanvraag bij KPN deed? Als dat het geval is kunnen wij namelijk ook geen aanvraag voor nummerbehoud bij hen doen.

U heeft de mogelijkheid om de aanvraag te annuleren en eerst uit te zoeken hoe het met het nummer zit. Als u dit niet doet zal het nieuwe abonnement worden geactiveerd met een nieuw nummer.

Reageer