Mijn huidige werkgever, die ik per einde van het jaar ga verlaten, heeft toestemming gegeven dat ik mijn zakelijk kpn nummer kan meenemen. Per einde van het jaar wil ik daarom graag een particulier kpn abonnement afsluiten met nummerbehoud van mijn huidige kpn zakelijk abonnement. Kortom van kpn zakelijk naar kpn particulier met behoud van mijn nummer. Ik ben hier al dagen over aan het bellen met jullie klantenservice en heb zelfs al een nieuwe telefoon besteld en betaald, maar tot op heden wordt elke aanvraag afgewezen en heb ik geen telefoon ontvangen en is het daarvoor betaalde geld nog niet teruggestort. Kunnen jullie dit aub op zeer korte termijn organiseren?
Goedemorgen
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Natuurlijk helpen we graag om dit op te lossen en de omzetting goed te laten verlopen.
Als ik het goed begrijp is er dus al een bestelling geplaatst voor een nieuw particulier abonnement met nummerbehoud, toch? En de overname van het telefoonnummer (de portering) wordt tot nu toe afgewezen? Begrijp ik het zo goed?
Om dit te onderzoeken heb ik natuurlijk wat gegevens nodig. Wat is het ordernummer van de bestelling voor het nieuwe particuliere abonnement? En om welk telefoonnummer gaat het precies?
Beste Rick, helaas zijn jullie er niet uitgekomen om het op te lossen. Ik heb besloten om mijn nummer niet te behouden, omdat ik zoveel uren aan de telefoon heb gehangen met zoveel verschillende collega’s zonder dat er enige vooruitgang in zat.
Goedemiddag Femke,
Wat balen om te lezen dat het niet gelukt is!
Doordat ik niet alle gegevens had kon ik er zelf niet helemaal induiken, maar het zou toch niet zo complex moeten zijn om een portering/omzetting naar een particulier abonnement. Erg zonde!
Als je nog andere vragen hebt of als ik iets anders voor je kan betekenen hoor ik het graag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.