Vraag

Nummerbehoud Zakelijk Mobiel

  • 30 October 2019
  • 1 reactie
  • 126 keer bekeken

Drie weken geleden ben ik voor 8 maanden met verlof gegaan van m'n werkgever (Groot Zakelijke klant). Omdat ik over 8 maanden weer ga werken, maar wel m'n oude telefoonnummer terug wil hebben, werd me aangeraden om voor die 8 maanden het nummer op een prepaid simkaart te zetten. Toen ik in NL zat werd me via de telefoon van Zakelijk aangeraden om een aparte prepaid simkaart aan te schaffen en daar kon dan vervolgens m'n oude werknummer op worden gezet. Ik zit inmiddels in China, naar kan KPN Zakelijk niet via chat (met een medewerker) of e-mail bereiken, althans, ik zie kan dat nergens op de website vinden. Kunnen jullie me verder helpen? Het lijkt erop dat dit de enige manier is om met KPN Groot Zakelijk niet telefonisch in contact te komen (na alle andere kanalen te hebben geprobeerd). Kunnen jullie me verder helpen?


1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Goedemiddag @Jurjen, welkom op het Zakelijk KPN Forum,

 

Als het goed is hebben wij ook al contact met u gehad via social media betreffende dit verzoek. Excuses voor de late reactie hier.

Mocht u nog verder vragen hebben adviseer ik u deze via social media te stellen zodat het gesprek incl. alle informatie op 1 plek georganiseerd is.

Reageer