Beantwoord

Opzeggen cloud

  • 29 March 2021
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik zou graag mijn cloud-diensten willen opzeggen. Hiervoor moet ik inloggen met mijn zakelijkaccount maar ben mijn wachtwoord kwijt. Heb meerdere keren mijn wachtwoord opnieuw aangevraagd maar ontvang maar geen mail.. Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Rashid 30 March 2021, 13:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Graag gedaan, ik ben er om te helpen!

Wij kunnen ingediende ‘wachtwoord vergeten’ verzoeken niet zien. Ik heb inmiddels wel contact gehad met collega's van de afdeling Cloud. Van wat ik heb begrepen heb je 2 abonnementen bij ons en dat beide abonnementen een eigen gebruikersnaam hebben. Mijn collega heeft je inmiddels een mail gestuurd met beide gebruikersnamen en daarmee kun je opnieuw proberen om in jouw Cloud Portal in te loggen.

Laat je mij weten of het nu wel is gelukt?

Hi Rashid,

 

Bedankt voor je reactie! Het klopt dat de cloud staat geregistreerd op een ander mailadres. Hiermee kan ik wel inloggen op MijnKPN maar niet op ZakelijkKPN. Kan je zien of mijn aanvraag voor een nieuw wachtwoord is aangekomen? Alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +10

Hi @annabelle90,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Als ik het goed begrijp wens je een Cloud dienst op te zeggen. Gebruik je hetzelfde e-mailadres als waarmee je op het forum geregistreerd bent? Op de factuur zie ik namelijk een andere e-mailadres en die moet je gebruiken om in te loggen in de Cloud Portal. 

Reageer