Vraag

opzeggen Vox Novo

  • 17 April 2019
  • 1 reactie
  • 389 keer bekeken

Wegens overstap naar VOIP via ISO groep zijn we gestopt met onze telefooncentrale Vox Novo Office Compact,
en ik wil het bijbehorende servicecontract "Service Comfort Kantoor" opzeggen waarvoor we nu 2-maandelijks een factuur ontvangen. Op de factuur staan alleen zeer algemene gegevens en een email adres voor "vragen over uw factuur" maar geen direct contact voor deze vraag. Graag advies waar en hoe deze ondersteuning alvast op te zeggen.

Mvg Heleen Kroesbergen

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @VHSE, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik help u graag bij het opheffen van het servicecontract. Hebt u voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, adresgegevens, klantnummer, volledige naam en geboortedatum? Daarnaast ontvang ik ook graag een foto van het service contract. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen ga ik voor u aan de slag.

Reageer