Vraag

opzegging service contract en snelheid klachten afhandeling

  • 2 February 2021
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb in oktober mijn service contract van mijn bedrijf telefoonlijn geprobeerd op te zeggen, 1-1 05376310422. Maar na drie pogingen, heeft KPN mij verzekert dat het nu is gelukt. Blijf nog wel wat sceptisch.

Ik heb tevens een klacht ingediend, op 11 januari 1-105378626394. Dit over het feit dat ik het bovenstaande contract van toepassing van op een vaste lijn,  11 jaar ten onrechte heb betaald. Dit omdat hij in 2010, was overgegaan naar Ziggo (hier had ik geen kennis van). Mijn vraag was of dit gecomposteerd kon worden. In de mailbevestiging stond, dat op de klacht binnen 5 werkdagen gereageerd zou worden. Er zijn inmiddels 16 werkdagen, aan voorbij gegaan. Vandaar dit bericht.


5 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Galema,

Welkom op het zakelijk KPN forum! 

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn dat je ook het referentienummer van de klacht aan het bericht hebt toegevoegd. Daarmee kon ik meteen op onderzoek gaan en ben ik inmiddels ook wat wijzer geworden. Je ingediende klacht is ontvangen en van wat ik heb begrepen gaat de klachtbehandelaar vanmiddag contact met je opnemen.

Excuses dat er nog geen contact is opgenomen! Er is momenteel een achterstand opgelopen en daardoor is het niet gelukt om binnen 5 werkdagen contact op te nemen. Laat je mij weten als je contact hebt gehad met de klachtbehandelaar?

Bedankt, voor de snelle reactie, zodra ik contact heb gehad zal ik dit melden.

Reputatie 5
Badge +10

Graag gedaan! Ik heb zojuist bericht ontvangen van de klachtbehandelaar, hij heeft de klacht opgepakt en een mail gestuurd naar info@herenkapsalongalema.nl

Ik heb net contact gehad, met de klachten afhandelaar. KPN komt wat mij betreft, met een prima oplossing voor de klacht.

Reputatie 5
Badge +10

Bedankt voor de bevestiging. Fijn om te lezen dat wij met een gepaste oplossing komen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij weten. Fijne dag verder :slight_smile: .

Reageer