Beantwoord

overstapservice zakelijk

  • 3 October 2017
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Op 29 augustus ben ik over gestapt op ziggo als zakelijke klant . Ik heb ook een mail dat de overstapservice is goed gekeurd. Ziggo heeft de gegevens goed doorgegeven. Mijn digitenne is inderdaad afgesloten maar mijn zakelijk contract is door blijven lopen.
Na contact met klantenservice is mij tot 2 keer toe door een niet al te vriendelijke meneer verteld dat ziggo wel meer kan vertellen maar dat zakelijke abonnementen persoonlijk op gezegd moeten worden. Waarom ?? Dit staat niet op de site. Ook op de zakelijke site staat dat er gebruik gemaakt kan worden gemaakt van de overstapservice.
Nu moet ik dus tot 3 november nog betalen.
icon

Beste antwoord door Mohammad 4 October 2017, 18:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Beste @francisca, welkom op het KPN Zakelijk Forum.

Het klopt inderdaad dat bij KPN voor zakelijke abonnementen geen overstapservice mogelijk is. Als Ziggo dit toch beloofd heeft, kunt u het beste voor de extra kosten bij Ziggo aankloppen. Wel adviseer ik u om zo snel als mogelijk de zakelijke diensten alsnog op te zeggen. Overstapservice geldt alleen voor consumenten diensten zoals Digitenne, die inderdaad wel goed opgezegd is.

Reageer