Beantwoord

Rekeningnummer van incasso wijzigen

  • 10 May 2022
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik wil het rekeningnummer van de automatische incasso wijzigen bij KPN zakelijke markt Breedbanddiensten.

Het betreft een maandelijkse afschrijving van 5 euro voor een Domeinnaam.

Wij hebben al meerdere malen gebeld, maar worden niet geholpen.

Het zou fijn zijn als dit via dit forum opgelost kan worden.

 

icon

Beste antwoord door Wesley 16 May 2022, 14:47

Bekijk origineel

4 reacties

Helaas staat er deze maand weer een incasso van KPN te wachten bij het verkeerde rekeningnummer.🙄

Via een privé bericht hebben we het rekeningnummer aangepast en alle vragen beantwoord. Hopelijk is alles hiermee naar wens😊

Heel erg bedankt voor de hulp.

Via een privé bericht hebben we het rekeningnummer aangepast en alle vragen beantwoord. Hopelijk is alles hiermee naar wens😊

Goedemorgen @tonnieludie 

Als eerst natuurlijk hartelijk welkom op het Zakelijk Forum!

Wat vervelend om te lezen dat het telefonisch nog niet gelukt is om de wijziging te laten doorvoeren. Uiteraard wil ik je via het forum zo goed mogelijk helpen, door te zorgen dat we het rekeningnummer voor je gaan wijzigen.

Kun je mij via een privé bericht de betreffende domeinnaam, het klantnummer en ter verificatie het huidige rekeningnummer sturen. Ook zou ik dan graag het nieuwe rekeningnummer willen weten, voor de wijziging.

Ik hoor het graag van je 😊

Reageer