Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Beantwoord

Slammimg en Contract overname door BELCENTRALE


Medio vorig jaar ben ik middels slamming overgenomen door BELCENTRALE.. Een onbevoegde medewerkster heeft telefonisch een nieuw telefooncontract met dit bedrijf afgesloten. Ik heb meermaals met KPN gebeld dit terug te draaien maar dit is helaas niet gebeurd.

Begin maart jl is er zoals afgesproken een monteur (van BELCENTRALE) langs geweest voor het aansluiten van een nieuwe telefoonlijn omdat er geen telefoonverbinding meer mogelijk was via isdn en dit via internet zal gaan plaats vinden. (Hierbij is sprake van misleidende vormgeving aangezien dit pas in 2019 van kracht is) Ik heb gevraagd 30 min vtv te bellen maar dit was niet gebeurd. De monteur reeds ter plaatse vertelde de me telefonisch dat het louter ging om het prepareren vd lijnen voor de toekomst. Daarbij hebben wij het niet gehad over het afsluiten van contracten voor 5 jaar en dat de Belcentrale het internet voor zijn rekening zou gaan nemen en ook nog eens een nieuw te plaatsen Alarmsysteem. Daarbij heeft de betreffende monteur ook nog eens het contract door een willekeurige medewerker laten tekenen welke geen tekenbevoegdheid heeft. Belcentrale heeft dus ongevraagd zonder mijn toestemming als ondernemer van dit bedrijf een contract door een willekeurige werknemer laten tekenen.

Gewenste Oplossing:
Ik wil dat belcentrale Onmiddelijk de internet aansluiting en overeenkomst met mijn vorige aanbieder KPN herstelt. Daarnaast verzoek ik u vriendelijk te bevestigen dat ik geen contractuele overeenkomst meer met u heb. Mogelijke kosten voor het terugdraaien wil ik niet betalen.

Persoonlijk vind ik dat er voor deze praktijken een flinke boete mag worden betaald
icon

Beste antwoord door Mohammad 26 maart 2018, 13:59

Goedemiddag @Spidermike, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Wij zijn u als klant natuurlijk liever rijk dan kwijt. Echter als ik uw verhaal lees, lijkt dit mij iets wat u met Belcentrale dienst te bespreken en op te lossen. Vanuit wetgeving mogen wij een overname verzoek niet zomaar weigeren. Als u vindt dat dit niet gegaan is zoals het hoort raad ik zeker aan om er met Belcentrale over in gesprek te gaan. U bent uiteraard te allen tijde welkom bij KPN!

Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Welkom op het zakelijk forum Mike!

Gezien ik geen medewerker ben ik ik weinig betekenen. Wat ik wel weet is dat @Belcentrale ook een account heeft op het forum dus ik neem even de vrijheid om ze te taggen.
Reputatie 5
Badge +4
Goedemiddag @Spidermike, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Wij zijn u als klant natuurlijk liever rijk dan kwijt. Echter als ik uw verhaal lees, lijkt dit mij iets wat u met Belcentrale dienst te bespreken en op te lossen. Vanuit wetgeving mogen wij een overname verzoek niet zomaar weigeren. Als u vindt dat dit niet gegaan is zoals het hoort raad ik zeker aan om er met Belcentrale over in gesprek te gaan. U bent uiteraard te allen tijde welkom bij KPN!
Reputatie 1
Hoi Spidermike, Belcentrale hier!

Ik begrijp dat er één en ander niet helemaal naar tevredenheid is verlopen, hierover gaan we natuurlijk graag met je in gesprek. Zou je je gegevens willen sturen naar reactie@belcentrale.nl en willen refereren naar dit bericht? We zullen dan even contact met u opnemen en hopen samen tot een goede oplossing te komen!

Vriendelijke groet,
Janice namens Belcentrale
Reputatie 1
@Spidermike en @BelcentraleWebcare is dit inmiddels opgelost? Een vergelijkbare situatie is mijn ouders overkomen, waarbij mijn vader van 80 onder dezelfde valse voorwendselen een contract van 5 jaar is aangesmeerd.
Beste @BelcentraleWebcare en @Maria,
Er word momenteel aan een oplossing gewerkt om me terug te laten nemen door KPN. Dit was niet zonder problemen. Ik ben momenteel nog afwachtend wat het eindresultaat zal gaan worden. Midden mei weet ik alles.
Reputatie 1
Spidermike schreef:

Beste @BelcentraleWebcare en @Maria,
Er word momenteel aan een oplossing gewerkt om me terug te laten nemen door KPN. Dit was niet zonder problemen. Ik ben momenteel nog afwachtend wat het eindresultaat zal gaan worden. Midden mei weet ik alles.



Dank voor je snelle reactie. Ik hoop dat wij ook naar een oplossing toe kunnen werken, @Belcentrale @BelcentraleWebcare
Reputatie 1
Beste @Spidermike,

Fijn dat er naar een oplossing wordt gezocht! We hebben er alle vertrouwen in dat dit goed komt.

Vriendelijke groet.
Belcentrale
Reputatie 1
@BelcentraleWebcare Ik hoor graag hoe mijn situatie opgelost wordt. Hierover heb ik jullie in een andere post getagd.

Reageer