Op 5 januari 2021 heb ik mijn telefoon van een maand oud in opdracht van KPN met Online Pakket Dienst meegegeven voor een groene stip in de camera, er is een foto van mijn toestel gemaakt als bewijs dat er geen enkele vorm van schade aanwezig was op mijn toestel .
Nadat we de telefoon na een maand terug kregen kwam het toestel met een grote kras terug op het scherm.
Gezien er schade veroorzaakt is aan mijn toestel door Teleplan is het niet mijn schuld het is dan ook Teleplan de partij die door KPN aansprakelijk gesteld zal moeten worden. Ik heb een toestel ingeleverd die nog nooit gevallen is en het is niet meer dan redelijk dat ik een toestel terug krijg in dezelfde staat, oftewel een nieuwe, niet een gerepareerde, mijn toestel was 1 maand oud zonder ooit gevallen te zijn. KPN weigert mij tegemoet te komen en wil alleen mijn scherm laten repareren.. Dat is geen service!! Het is niet onze fout... de klant mag hier niet de dupe van worden! KPN legt de schuld bij Teleplan terwijl KPN opdrachtgever is.
Beste antwoord door Rick S.
Bekijk origineel