Beantwoord

uploaden

  • 26 January 2021
  • 23 reacties
  • 179 keer bekeken

Badge

Ik kan niet uploaden naar mijn website: nicovanderwolk.nl

icon

Beste antwoord door Rick S. 15 February 2021, 12:40

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @wolkart

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Als ik het goed begrijp heeft u bij ons een abonnement voor de domeinnaam en de hosting van de website, toch? Wat wilt u precies naar de website uploaden?
 

Badge

Hallo Rick,

Dank voor de snelle reactie. Ik heb een Alles-in 1 instap abonnement  met eigen site en mail. Sinds jaar en dag hosten jullie mijn website.  www.nicovanderwolk.nl  (alias). Ik wil graag wat nieuwe foto’s plaatsen maar dat lukt niet meer. Mijn programme geeft aan dat het bepaalde mappen niet meer kan vinden. Groet Nico

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @wolkart ,

Ik ben intern even navraag gaan doen, aangezien ik zelf geen specialist ben op het gebied van Eigen Site & Mail. Ik moet ook zeggen dat het een flink verouderd abonnement is en ik niet zeker weet hoe ver de ondersteunging gaat. Natuurlijk gaan we het wel voor u uitzoeken. Ik wil een ticket aanmaken voor de Cloud Specialisten, zodat zij kunnen kijken wat we kunnen doen. 

Om de situatie zo duidelijk mogelijk te maken wil ik u vragen om een screenshot/afbeelding van de melding die u krijgt in het programma. De afbeelding kunt u hier in het topic plaatsen. En daarnaast ontvang ik ook graag een mobiel telefoonnummer waar we u op kunnen bereiken.  Het telefoonnummer kunt u eventueel in een privébericht sturen.

Badge

Hier een screenshot:

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Helemaal goed! Bedankt voor het sturen van de screenshot en het telefoonnummer.

Ik heb zojuist het ticket voor de Cloud specialisten aangemaakt. Het referentienummer van het ticket is 1-105540624597.  Naar verwachting nemen mijn collega's begin volgende week contact met u op. 

Als u nog andere vragen voor mij heeft hoor ik het uiteraard graag! 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen, 

Daar ben ik nog even! 
ik heb het ticket dat ik vrijdag aangemaakt heb nog even gecheckt en ik zie dat mijn collega's inmiddels 2 belpogingen hebben gedaan zonder succes. Als het goed is heeft mijn collega ook een voicemail bericht achter gelaten. 

Ik wilde dit ook even via deze weg aan u laten weten. Het zou namelijk zonde zijn als het ticket gesloten wordt omdat mijn collega's u niet te pakken krijgen. 

Badge

Hoi Rick, jammer dat ik ze gemist heb. Ik werk thuis en ben doorgaans goed te bereiken. Ik schijn teveel gekocht te hebben maar daar vroeg het programma om. Dat komt wel goed. Het lukt me alleen geeneens om een fotootje te plaatsen of een tekst...

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag<

Heeft u nog contact met mijn collega's gehad? 

Ik zie namelijk dat het ticket inmiddels is afgesloten. Dat betekent dat mijn collega's u niet meer te pakken hebben gekregen óf dat er contact geweest is. Verder lees ik inderdaad ook dat de website via Websitemaker loopt en dat het Eigen Site & Mail account alleen nog actief staat/stond. 

Badge

Hoi Rick, nee ik heb geen contact met je collega’s ondanks dat ik de hele dag thuis ben. Ik ben bang dat denwebsitemaker niet goed werkt. Ik kan geen foto’s en tekst plaatsen. Groet, Nico

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen Nico, 

Dan zal ik in dit geval een nieuw ticket aan moeten maken, zodat mijn collega's opnieuw contact op kunnen nemen. Is er wellicht een ander telefoonnummer waar u beter bereikbaar op bent? Of is er een tijdsblok op de dag waarin u het best bereikbaar bent? 

We moeten natuurlijk voorkomen dat dit weer gebeurt. 

Badge

Hoi Rick,

Ik ben op het bekende nummer het best bereikbaar tussen 10 en 16 uur. Groet...

Reputatie 7
Badge +6

Oke, prima! 

Ik heb zojuist een nieuw ticket aangemaakt en doorgezet naar mijn collega's van Cloud. Het referentienummer is 1-105628759991. 

In de omschrijving heb ik ook meegenomen dat u tussen 10.00 - 16.00 uur het best bereikbaar bent. Ik wil u ook vragen om uw telefoon de komende dagen in de gaten te houden, Mijn collega belt vanaf een onbekend nummer. Tot slot hoor ik het graag als er contact is geweest :wink:

Badge

Ik laat het je even  weten.

Badge

Hallo Rick,

 

Ik hen gisteren contact gehad met en een uitgebreide handleiding gekregen. Dus het zal nu wel lukken. Er staat een testversie online. Bedankt! Nico

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag Nico, 

Bedankt voor de terugkoppeling! 
Goed om te lezen dat er contact geweest is en dat mijn collega heeft kunnen helpen. 
Mochten er nog andere vragen spelen, dan hoor ik het uiteraard graag 

Badge

Hallo Rick,

De websitemaker doet het niet. Ook niet met de handleiding ernaast. Wat ik ook doe, er gebeurd niets. Ik kan geen nieuwe foto’s plaatsen enzo. Bovendien laad mijn testsite tergend langzaam.

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag, 

Wat balen om te lezen dat het ook met de handleiding niet werkt!
Waar loopt u precies tegen aan? Krijgt u een bepaalde foutmelding? En welke stappen heeft u precies genomen?

Dan gaan we gericht op onderzoek uit. 

Badge

De widgets krijg niet in een  pagina. Geen foto, geen gallerij en ook geen kolommen. Wat is ook schuif, er gebeurd niets...

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag, 

Bedankt voor de toelichting! 
We hebben alleen wel meer informatie nodig over het probleem. Welke stappen (uit de handleiding) heeft u precies gevolgd? En krijgt u een foutmelding bij het volgen van deze stappen? Eventueel kunt u ook een afbeelding van de fout sturen, zodat ik dat mee kan nemen naar mijn collega's. 

Ik hoor het graag! 

Badge

Hallo Rick,

Volgens de handleiding kun op widgets drukken, daarna op Populair. Er gebeurd dan niets. Klik ik op, bijvoorbeeld, Galerij, gebeurd er ook niets. Ik kan niets slepen of verplaatsen.

Groet, Nico

Reputatie 7
Badge +6

Hi Nico, 

Bedankt voor de aanvulling. 
Het wordt mij al iets duidelijker. Nu kan ik natuurlijk weer een nieuw ticket aanmaken, zodat mijn collega's weer contact op kunnen nemen. Het is overigens ook mogelijk om via de livechat direct contact met onze collega's van cloud op te nemen. Ik stel daarom voor dat u het eerst via de chat probeert. Om een chat op te starten gaat u naar de contactpagina. Daar  begint u het gesprek met de Digitale Assistent en geeft u aan dat u een storing met Websitemaker heeft.  Vervolgens kiest u voor ‘hulp bij installatie en storingen’, kiest u voor ‘Websitemaker’ en geeft u aan dat u nog een vraag heeft. De Digitale Asisstent vraagt dan wat gegevens en dan wordt u doorverbonden naar een collega van de Cloud afdeling. 

Als het via deze route alsnog niet lukt hoor ik het graag en maak ik weer een nieuw ticket aan. 

Badge

Dank je Rick,

Ik ga het proberen,  Nico

Badge

Hoi Rick,

Ik weet niet wat je  gedaan hebt maar websitemaker werkt hier nu goed. Alleen de indexpagina laadt tergend langzaam.

Groet,

Nico

Reageer