Vraag

Van kastje naar de muur, inmiddels al meer dan 3 uur aan het proberen om mijn internet abonemment te verhogen

  • 16 October 2019
  • 1 reactie
  • 70 keer bekeken

Echt wat een verschrikkelijk waardeloos bedrijf is KPN toch geworden! Ik zit inmiddels al uren in de wacht om geholpen te worden om mijn internet abonnement te verhogen!

Wordt van het kastje naar de muur gestuurd, zelf voor opzeggen sta je een half uur of langer in de wacht. Ook als je een medewerker aan de lijn hebt, wentelt deze het nu voor de vierde keer af op een collega. Met als gevolg dat je weer in de wachtrij komt te staan. Je kan echt nergens terecht, niemand luistert. 

Ben nu ruim 2,5 uur verder en heb zojuist iemand gesproken die er voor gaat zorgen dat ik terug gebeld ga worden door iemand die er wel verstand van heeft!

Ben je van plan om een abonnement voor internet af te nemen dan zou ik zeker niet kiezen voor KPN! 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @Frans Kragten, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

 

Ik schrik van uw verhaal. Dit is natuurlijk niet de service dus u van ons mag verwachten. Ik help u graag. 

 

Bent u ondertussen teruggebeld?

Mocht ik nog iets kunnen betekenen, stuur mij dan een privé-bericht met daarin uw klantnummer, postcode/huisnummer en de laatste 4 cijfers van uw IBAN. 

Reageer