Beantwoord

verandering password kpncloud

  • 25 March 2021
  • 7 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik moet mijn password voor kpn cloud veranderen.

ik word geleid naar MICROSOFT.

MICROSOFT ZEGT : you cannot sign in with a personal account. Use your work or school account.

Ik heb zo’n account niet. 
wat moet ik doen ?

het wachtwoord van kpnms565373..onmicrosoft.com moet veranderd worden.

icon

Beste antwoord door Rashid 25 March 2021, 17:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Wmlansgmail,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Als ik het goed begrijp wens je jou w wachtwoord te wijzigen. In dat geval moet je inloggen in jouw Cloud Portal, vervolgens klik je op het tabje Microsoft 365 en dan zie je jouw gebruikers. Je kunt dan op de admin klikken en vervolgens op ‘Reset wachtwoord’ klikken.

Hi Rashid,

Ik heb je aanwijzingen opgevolgd en kon inderdaad mijn password veranderen,

Dus ik was erg blij met je antwoord.

Helaas is er kennelijk iets misgegaan, want ik kreeg WEER een boodschap dat mijn password binnen enkele dagen verloopt en dat ik het moet veranderen.

En mijn probleem met het niet functioneren van mijn PowerPoint presentatie - wat ik dacht op te lossen met het veranderen van mijn password - is OOK niet opgelost. Iemand vertelde mij dat programma’s raar gaan doen als het wachtwoord veranderd moet worden. Dus ik dacht dat het hierdoor kwam dat ik mijn programmaatje niet meer kan presenteren....

Dus : ik zit nog steeds in de problemen met de KPN- cloud . Erg frustrerend!

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +10

Hi, goed om te lezen dat aanwijzingen hebben geholpen. Wat vreemd dat je binnen enkele dagen weer een bericht hebt ontvangen dat je wachtwoord binnenkort verloopt. Heb je hierover ook al contact gehad met Microsoft?

Wat je kunt doen is naar de wachtwoordvervaltijd kijken en dat eventueel aanpassen.

Hi, dank je wel voor je reactie.  

Ik heb geen contact gehad met Microsoft. 
Zal kijken of ik daar contact mee kan krijgen...
Ik zal kijken of ik de wachtwoordvervaltijd kan ontdekken en laat het je weten! 
Nogmaals hartelijk dank voor je reactie.

Reputatie 5
Badge +10

Graag gedaan! :slight_smile:

Hi Rashid, 

Het is me nog niet gelukt om te kijken of ik de wachtwoordvervaltijd ’ kon achterhalen.

Het lukte me niet om KPN Zakelijk binnen te komen, omdat KPN mijn wachtwoord niet accepteerde, ook niet nadat ik tot 2 of 3 keer aan toe vernieuwd had, omdat het niet geaccepteerd werd……. 

Dus ik kom KPN ZAkelijk niet meer in……...

 

Reputatie 5
Badge +10

Hi,

Bedoel je dat het niet lukt om in te loggen in de Cloud Portal van KPN? Mocht je dat bedoelen, welke gebruikersnaam gebruik je om in te loggen?

Reageer