Verhuisprobleem: 2 aansluitingen op 1 adres

  • 7 September 2018
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Hi allen ik heb een vervelend en voor kpn tot nu toe onoplosbaar probleem. Heeft iemand een oplossing?
Ik heb appartement gekocht waar al KPN internet/tv aansluiting is. Reden: alle electronics werkt via wifi en is geïnstalleerd en afgesteld. Ik moet dus dat abonnement op mijn naam zetten.
In mijn huidige huis heb ik ook alle producten bij KPN lopen. Ik dacht die te kunnen verhuizen naar nee appartement maar... dat kan dus niet. Ik raak daardoor zelfs mailaccountnaam en tel nr kwijt !!! Groot probleem omdat ik die ook zakelijk gebruik (En vermeld staat op briefpapier, business cards, etc). Heeft iemand alsjeblieft een oplossing voor dit 'verhuisprobleem'???

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @MoniqueMass,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend naar dat u hier tegenaan loopt. Voor ieder probleem is een oplossing en ik ga mijn uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen.

Als ik het goed begrijp bent u dus verplicht om het pakket in uw nieuwe appartement over te nemen, toch? Wat bedoelt u overigens precies met 'alle electronics'? Aan wat voor apparatuur moet ik dan denken?

En is er ook al besproken waarom uw huidige pakket niet verhuisd kan worden? Wanneer de bekabeling aanwezig is, is het in principe ook mogelijk om 2 abonnementen op een adres te hebben. Nu zeg ik hiermee niet dat dat de oplossing is, maar het is een optie.

Wilt u mij in een privébericht de postcode + huisnummer van het oude en het nieuwe adres, het klantnummer van uw pakket en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie overigens dat u 2 topics aan heeft gemaakt met dezelfde vraag. Om ons contact overzichtelijk te houden heb ik het andere topic weggehaald.
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @MoniqueMass,

Heel erg bedankt voor uw privéberichten en de gegevens!
Ik heb zojuist een reactie in privé gestuurd 😉

Reageer