Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Vraag

Voicemail inspreken i.c.m. carplay


Wij krijgen de volgende melding van onze gebruikers:

Bij het inspreken van de voicemail blijft deze zichzelf herhalen (spreek het bericht in na de piep en dan weer spreek het bericht in na de piep).
Dit probleem lijkt zich alleen voor te doen in de auto (gekoppeld via bluetooth met de carplay installatie).

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
@m.rethmeier,

Welkom op het Zakelijk Forum!

Dit issue heb ik eerder gehoord. Ik zou graag ons Technisch Team ernaar willen laten kijken.
Zou u mij een privébericht willen sturen met een van de 06-nummers?
Beste Lindsay,

Wil je het telefoonnummer weten van de persoon die belt of de persoon die gebeld wordt?

Extra informatie:
Mijn manager krijgt het issue bij verschillende personen die hij belt.
Bij enkele personen speelt het issue soms wel soms niet.
Reputatie 6
Badge +5
Van de gebruiker graag 😄
Reputatie 6
Badge +5
m.rethmeier schreef:

Beste Lindsay,
Bij enkele personen speelt het issue soms wel soms niet.

Dit is ook wel interessant. Gebruikt iedereen dezelfde carkit/verbinding met de auto?
Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag @m.rethmeier,

Bedankt voor jouw reactie in privé! Ik vond het al heel bijzonder dat er zoveel variabelen waren in dit geval, maar ik heb ons Technisch Team gebeld met de informatie: het ligt aan de carkit.

Het blijkt dat er op dit moment een massaal issue is met carkits. Hier worden dus geen aparte tickets meer voor aangemaakt. Het wordt nu als geheel onderzocht en opgelost.

Zodra ik meer informatie heb over de status van dit probleem, kom ik bij je terug!
Goedemorgen @Lindsay

Is er al meer informatie bekend over dit probleem?

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Mvg,
Martijn
Reputatie 6
Badge +5
Zojuist weer reactie ontvangen @m.rethmeier, er is nog niets nieuws bekend op dit moment. Sorry Martijn!

Reageer