Ik ben mijn wachtwoord vergeten en zou graag een resetmail ontvangen
Goedemorgen
Ik heb zojuist het andere topic (met dezelfde vraag) beantwoord.
Aan de hand van het klantnummer kon ik het abonnement terug vinden. Ik zie dat jullie een Exchange Online abonnement hebben. Na de (interne) migratie van dit abonnement is de Zelfservice Cloud omgeving niet meer beschikbaar. Het beheer van het abonnement gaat nu via de Microsoft portal.
Het inloggen in deze portal kan met de admin gebruiker. Als de gegevens niet bekend zijn kun je mij een privébericht sturen, zodat ik de login naam met jullie kan delen. Daarmee kun je de wachtwoord reset procedure van de Microsoft portal doorlopen.
Kan ik via dat Microsoft portal zelf de SPF-files aanpassen?
Goedemiddag,
Het hele beheer van deze dienst is van de Zelfservice Cloud verplaatst naar de Microsoft portal. Dus ook het aanpassen van SPF-files kan je daar vinden.
Het lastige voor ons is wel dat wij niet in deze portal mee kunnen kijken. Mocht je er dus niet uitkomen kan je terecht bij de Microsoft Community
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.