Bij aanzetten Netflix kom je terecht bij menu. Menu werkt. Keuze film gaat ook goed. Bij afspelen alleen geluid maar geen beeld. Aansluiting hdmi.
Wat te dien om probleem re verhelpen. TV: Sony bravia.
Rob Tonkes,
Monnickendam
Hi @r.tonkes1 ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Goed dat u gelijk uw klantnummer hebt ingevuld. Zo heb ik uw gegevens kunnen opzoeken. Ik moet toegeven dat ik weinig ervaring heb met Netflix omdat het op de zakelijke markt nauwelijks wordt gebruikt. Op de consumentenmarkt is het aantal iTV gebruikers hoger. Ik adviseer u om de software van de iTV ontvanger opnieuw te installeren. . Op het consumenten forum vindt u een stappenplan met uitleg.
Mocht het met de stappenplan niet lukken kunt u op het consumenten forum een topic aan maken en uw vraag daarin plaatsen. Op het consumenten forum zijn meer iTV gebruikers aanwezig die u hierbij kunnen helpen.
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Goed dat u gelijk uw klantnummer hebt ingevuld. Zo heb ik uw gegevens kunnen opzoeken. Ik moet toegeven dat ik weinig ervaring heb met Netflix omdat het op de zakelijke markt nauwelijks wordt gebruikt. Op de consumentenmarkt is het aantal iTV gebruikers hoger. Ik adviseer u om de software van de iTV ontvanger opnieuw te installeren. . Op het consumenten forum vindt u een stappenplan met uitleg.
Mocht het met de stappenplan niet lukken kunt u op het consumenten forum een topic aan maken en uw vraag daarin plaatsen. Op het consumenten forum zijn meer iTV gebruikers aanwezig die u hierbij kunnen helpen.
Hallo @r.tonkes1
Misschien heb je nog een oude Motorola TV-ontvanger?
Deze kunnen n.l. geen Netflix ontvangen.
Je kunt 1 ontvanger gratis omruilen d.m.v. deze link:
https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006
(Ik weet niet of dit voor zakelijke klanten ook werkt)
Misschien heb je nog een oude Motorola TV-ontvanger?
Deze kunnen n.l. geen Netflix ontvangen.
Je kunt 1 ontvanger gratis omruilen d.m.v. deze link:
https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006
(Ik weet niet of dit voor zakelijke klanten ook werkt)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.