Vraag

Wijziging E-mail en factuur adres doorgeven

  • 9 February 2021
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb een klein zakelijk Internet Abonnement afgesloten en wil het e-mail adres wijzigen waar de factuur binnenkomt en het factuur adres.

Nu wilde ik dit wijzigen via Mijn KPN maar kan het abonnement niet koppelen omdat dit niet herkend wordt. Heb de gegevens letterlijk overgenomen die op de factuur staan. Wat gaat er hier fout ?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @dverduyn1,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Wat vreemd dat het niet lukt. Het wijzigen van je e-mailadres zou in MijnKPN mogelijk moeten kunnen. Waar ik nu dan erg benieuwd naar ben, heb je een MijnKPN zakelijk aangemaakt of MijnKPN voor consumenten?

Met een Kleinzakelijk abonnement kun je alleen in de MijnKPN voor consumenten het product koppelen. Mocht het nog niet lukken, laat het mij dan weten :slight_smile: .

Hallo Rashid,

Weet niet of je het zelf logisch vind klinken maar ik had inderdaad ook begrepen dat we een klein zakelijk abonnement moeten aanmelden bij Mijn KPN voor consumenten.

 Maar dan wordt dus het abonnement niet herkend als ik deze probeer toe te voegen.

Reputatie 5
Badge +10

Heel goed van jou dat je het zelf al had begrepen :thumbsup_tone4: . De reden dat ik het vroeg is omdat het soms onduidelijk kan zijn voor anderen. Anderen zien dan het woord (Klein)zakelijk en gaan er dan vanuit dat ze een MijnKPN zakelijk account moeten aanmaken in plaats van een MijnKPN account voor consumenten. Ik zal even met je meekijken waarom het koppelen bij jou niet lukt, het is namelijk heel makkelijk.

Wil je mij een privé bericht sturen met je postcode + huisnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie je klantnummer.

Reageer