Vraag

Your Hosting

  • 29 June 2022
  • 10 reacties
  • 555 keer bekeken

Kreeg vorige week een bericht van your hosting of ik $ 167, wil betalen om mijn site bij hum te hosten terwijl dit al vele jaren bij KPN loopt voor een prettig bedrag. Mijn is niet gevraagd om akkoord te gaan en ik ben bereid om hier mij akkoord te gaan. Vraag me af of zoiets zonder mijn toestemming kan gebeuren?

 


10 reacties

Ik zit in hetzelfde schuitje. Schande!

Maar als je een creditnota krijgt, betekent dit dan niet dat je je domeinnaam kwijt bent? (Of krijg je korting?)

Vr.gr. 

Johan de Boer

Inmiddels heb ik wel een reactie van Yourhosting ontvangen ze bieden mij een creditnota aan

Ook bij mij werd er een bedrag van € 171,- van mijn rekening geschreven, waar ik niets van wist, en ook geen factuur van kon vinden.

Dit heb ik gestorneerd, en de machtiging ingetrokken.

Ik heb ook diverse tickets gestuurd, maar die zijn ook nergens terug te vinden.

En ik tot op heden geen enkele reactie van zowel Argeweb, als YourHosting gezien.

Als ik deze week geen reactie ontvang, zal ik mijn abonnement zeker opzeggen.

 

Inmiddels heb ik een reactie van hun gehad maar nog geen terugbetaling wacht het af als ik eind van de week nog niets heb gehoord schakel ik mijn rechtsbijstand verzekeraar in.

Beste Leroy,

Kreeg op 23 juni ook een mail met een factuur van €162 (Factuurdatum:  20-06-2022 ; Vervaldatum:  04-07-2022) van Your Hosting zonder ooit eerder een mail of brief hierover ontvangen te hebben.

Op 29 juni krijg ik daarna ook weer mijn gebruikelijke factuur van KPN die ik al jaren krijg.

Het bedrag dat prompt op 4 juli werd geind heb ik natuurlijk gestorneerd (dat een bedrijf waarmee je geen contract hebt gewoon zonder jouw toestemming bedragen kan afschrijven van je rekening is natuurlijk bizar).

Ik wacht de reactie van Your Hosting wel af. Ben het een beetje beu om steeds aan het werk gezet te worden door bedrijven die hun zaakjes niet op orde hebben. Omgekeerd als jij je zaakjes niet op orde hebt tov een bedrijf of organisatie kost het je altijd geld en vaak ook een heleboel extra tijd. 

 

Hi Jan

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde verhaal als jouw, ik heb 2 keer telefonisch contact gehad met Kpn en in beide gevallen wisten ze helemaal niets af van deze overname en moest ik de mail maar weggooien, vandaag is automatisch het bedrag van 167 af geschreven (heb ik natuurlijk gelijk gestorneerd)  nu voor de 3rde keer contact gehad met Kpn nadat ze mij eigenlijk continue naar yourhosting verwijzen om het met hun op te lossen. ik heb gezegd dat ik een contract met hun had en dat als het verhaal niet klopt dioor Kpn schade opleverd en dat hun daarom actie moeten ondernemen.

na een beetje boos te zijn geworden word ik nu binnen 2 dagen door kpn teruggebeld door mensen die weten wat er echt speelt (hoop ik)  30 plus jaar al lid van KPN maar ook deze lijkt toch echt mee te doen in het afschuifcultuur waarin we nu zitten.

Ben er boos over kreeg plotseling bericht van yourhosting op Euro 167 te betalen en dat ben ik niet van plan KPN had mij hiervan op de hoogte moeten stellen en nu schakel ik mijn rechtsbijstand verzekeraar in dit is geen goede gaan van zaken en krijg het idee dat KPN mijn belangen niet behartigd.

Reputatie 5
Badge +3

 

Wat mij verbaasd dat ik niet vooraf bericht van KPN heb gehad.

Dit had eigenlijk wel moeten gebeuren. Door middel van brief en e-mail. Excuses voor de verwarring!

Bedankt voor je antwoord ik heb al contact opgenomen met yourhosting en mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld.

Wat mij verbaasd dat ik niet vooraf bericht van KPN heb gehad.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Jan Boogers de migratie is als het goed is al een tijdje geleden gebeurd, hier ben je door o.a door e-mail van op de hoogte gebracht. Mocht je alsnog willen afzien van gebruik, kan je het beste contact opnemen met YourHosting zelf.

Reageer