Vraag

Zakelijke voicemail

  • 12 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 171 keer bekeken

(Dit bericht had ik van de week op het forum voor consumenten geplaatst, maar hoort hier thuis)

 

Hi, 

 

Ik heb ruim een maand geleden een zakelijke voicemail aangevraagd en bevestiging hiervan ontvangen. Vanmorgen met de klantenservice gebeld, de aanvraag is wel zichtbaar maar niet uitgevoerd. De reden hiervan is onbekend en het verzoek is om dit nogmaals aan te vragen (met weer een wachttijd van 30 dagen). Ik heb nog een reply gestuurd op de mailbevestiging van de aanvraag, maar dan krijg ik de volgende reactie: 

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht.

 

Uw verzoek wordt binnen tien werkdagen in behandeling genomen. Na verwerking ontvangt u van ons een bevestiging.

 

Op geen enkele manier lijkt dit snel opgelost te kunnen worden. En waarom moet ik opnieuw een aanvraag indienen, terwijl de huidige aanvraag zichtbaar is en goed is ingediend. 

 

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen (op korte termijn).


6 reacties

Inmiddels heb ik de zakelijke voicemail opnieuw aangevraagd via de website. Hopelijk gaat het dit keer wel goed, maar dat kan helaas niemand bij KPN zien :pensive:

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Olaf2810 ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Goed dat u deze vraag hier stelt. Ik help u graag verder om dit af te ronden. 

Als ik het goed begrijp gaat het om een aanvraag voor Business Voicemail , toch? Stond er bij de bevestiging toevallig ook een referentienummer?

Om voor u aan de slag te kunnen heb ik uiteraard wat gegevens nodig. Wilt u mij een privébericht sturen met daarin het telefoonnummer waarvoor u de aanvraag heeft gedaan? En wat is het klantnummer van dit abonnement, de bedrijfsnaam waar het op staat en de postcode + huisnummer van het adres waar dit actief is?

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen @Olaf2810 

Bedankt voor het privébericht met de gegevens!
Ik heb gisteren intern gelijk een hulpvraag uitgezet om te achterhalen hoe we dit zsm af kunnen laten handelen. Het is en was mij namelijk ook niet duidelijk door welke afdeling deze aanvragen precies afgehandeld worden en dus waar ik aan kan kloppen om uw aanvragen te bespreken. Zodra ik een terugkoppeling of een update krijg hoort u uiteraard gelijk weer van mij!

Dank Rick!

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Olaf2810 ,

Even een update van onze kant! 
Zoals ik eerder schreef heb ik een hulpvraag uitgezet. Afgelopen vrijdag kreeg ik van een van de procesmanagers bericht dat het nog niet duidelijk is waar de aanvraag nu precies ligt en wat de huidige status is. Natuurlijk zoeken we dit verder tot de bodem uit, maar ik moet u dus om nog wat extra geduld vragen. 

Onze excuses voor het ongemak!

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Olaf2810 ,

Allereerst mijn oprechte excuses dat het zo verschrikkelijk lang heeft moeten duren!

Het bleek een flink doolhof om te achterhalen waar dit precies lag en om daar iemand te pakken te krijgen. Ik heb vanmiddag een terugkoppeling ontvangen. 
 

Mijn collega geeft aan dat de Business Voicemail voor het nummer eindigend op 628 al sinds 14-10-2019 actief staat. De aanvraag voor het nummer eindigend op 421 is op 14-08-2020 afgehandeld. Op het voicemail platform staat Business Voicemail nu dus voor beide nummers actief. 

Als ik nog iets anders voor u kan betekenen hoor ik het graag (en dan zorg ik ervoor dat u niet weer zo lang moet wachten op duidelijkheid).

Reageer