Wij maken al gebruik van van. VoIP bellen en willen nu uitbreiden met een Tiptel vast toestel. Als we deze op de router aansluiten dan configureerd hij wel, en als je opneemt dan hoor je ook wel de zoem toon maar we kunnen er niet mee bellen of gebeld worden. Hij geeft aan niet geregistreerd te zijn.
Hoe nu verder.
Goedemorgen De Smaak,
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Wat goed dat u al gebruik maakt van VoIP! Bevalt dit u goed?
Graag help ik u uit te zoeken hoe we het Tiptel toestel volledig werkend gaan krijgen.
Om dit zo volledig mogelijk te kunnen doen heb ik op dit moment de volgende vragen voor u:
Welkom op het zakelijk forum van KPN.
Wat goed dat u al gebruik maakt van VoIP! Bevalt dit u goed?
Graag help ik u uit te zoeken hoe we het Tiptel toestel volledig werkend gaan krijgen.
Om dit zo volledig mogelijk te kunnen doen heb ik op dit moment de volgende vragen voor u:
- Welk zakelijk pakket van KPN gebruikt u op dit moment? KPN EEN wellicht? Of het ondernemerspakket?
- Welke type Tiptel heeft u aangeschaft?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.