Per telefoon probeer ik contact te krijgen met KPN (080-0408). Na een keuze te hebben gemaakt in het keuzemenu, sta ik op 1 toestel al 76(!) minuten in de wacht, op een ander toestel al 30 minuten.
Hoe krijg ik toch KPN te pakken?
Beste PSSICT,
Welkom op bij de Zakelijke Community van KPN!
U staat veel te lang in de wacht, dat gaat absoluut niet goed.
Ik ben op de hoogte dat het vrij druk is bij de afdelingen van Groot Zakelijk.
Heeft u inmiddels al een medewerker aan de telefoon gekregen?
Heeft u een vraag waar ik wellicht bij kan helpen?
Welkom op bij de Zakelijke Community van KPN!
U staat veel te lang in de wacht, dat gaat absoluut niet goed.
Ik ben op de hoogte dat het vrij druk is bij de afdelingen van Groot Zakelijk.
Heeft u inmiddels al een medewerker aan de telefoon gekregen?
Heeft u een vraag waar ik wellicht bij kan helpen?
Hallo Tim,
Ik sta nog steeds in de wacht (al 130 minuten). Via 0612001200 heb ik iemand aan de lijn gekregen die mij door heeft kunnen verbinden met de juiste afdeling. Daar ben ik nu goed geholpen.
Wel vreemd dat dit via deze weg wel gaat, maar dat ik via de normale weg (0800 0408) nog steeds in de wacht sta ...
Ik sta nog steeds in de wacht (al 130 minuten). Via 0612001200 heb ik iemand aan de lijn gekregen die mij door heeft kunnen verbinden met de juiste afdeling. Daar ben ik nu goed geholpen.
Wel vreemd dat dit via deze weg wel gaat, maar dat ik via de normale weg (0800 0408) nog steeds in de wacht sta ...
Hallo PSSICT,
Bedankt voor uw reactie, fijn om te horen dat u goed bent geholpen uiteindelijk!
Het is absoluut onacceptabel dat u zo lang in de wacht staat op het reguliere telefoonnummer.
Ik ga uw signaal doorzetten over de lange wachttijd, daar moet absoluut naar gekeken worden.
Hopelijk is dit probleem te verklaren.
Onze excuses voor het ongemak. Voor nu wens ik u een prettige dag toe.
Bedankt voor uw reactie, fijn om te horen dat u goed bent geholpen uiteindelijk!
Het is absoluut onacceptabel dat u zo lang in de wacht staat op het reguliere telefoonnummer.
Ik ga uw signaal doorzetten over de lange wachttijd, daar moet absoluut naar gekeken worden.
Hopelijk is dit probleem te verklaren.
Onze excuses voor het ongemak. Voor nu wens ik u een prettige dag toe.
Hallo Tim,
Na 201 minuten nog geen antwoord te hebben gehad, heb ik maar opgehangen. Er is echt iets mis met de bereikbaarheid van die afdeling. Het lijkt me best een urgent probleem.
Ik ben verder wel geholpen, ik hoop dat andere klanten baat kunnen hebben bij mijn melding.
Vriendelijke groet,
PSSICT
Na 201 minuten nog geen antwoord te hebben gehad, heb ik maar opgehangen. Er is echt iets mis met de bereikbaarheid van die afdeling. Het lijkt me best een urgent probleem.
Ik ben verder wel geholpen, ik hoop dat andere klanten baat kunnen hebben bij mijn melding.
Vriendelijke groet,
PSSICT
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.