Vraag

bliksem inslag

  • 10 July 2015
  • 3 reacties
  • 319 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Vorige week bliksem inslag gehad. Complete telefooncentrale (ISDN) onbruikbaar,

Dan denk je, Nu moet ik contact met KPN opnemen, maar dat is zo eenvoudig nog niet!

afgelopen vrijdag NACHT tot half drie geprobeerd contact te krijgen, maar de eerste keer een half uur in de wacht en daarna drie kwartier in de wacht . . . . . . .

Zaterdagochtend gelijk om 8 uur weer aan de telefoon, eindelijk iemand aan de telefoon, maar ik moest natuurlijk weer iemand anders hebben, dus ik zou worden doorverbonden, hiervoor heb ik vriendelijk bedankt, want dan zou ik weer uren moeten wachten. De persoon aan de lijn stond mij erg vriendelijk te woord en beloofde mij dat ik binnen vier uren teruggebeld zou worden voor een afspraak met een monteur. Het is nu donderdagnacht bijna half twee, . . . . zijn die vier uur nou al voorbij of niet ??????

Is dit nou service van een bedrijf waar ik al bijna veertig jaar trouw iedere maand mijn rekening aan betaal???????

Maar ik wcht rustig af, want er zijn ook nog andere providers toch??

Ook zou KPN mij terugbellen inzake het doorschakelen naar mijn 06 lijn.

Dit zou afgelopen maandag middag opgelost worden, maar u raad het al. . . . . . . . . .

Het is nu dus vrijdag en nog helemaal niks opgelost, de doorschakeling gaat nog steeds verkeerd.

Is dit nou service van een bedrijf waar ik al bijna veertig jaar trouw iedere maand mijn rekening aan betaal???????

Maar ik wcht rustig af, want er zijn ook nog andere providers toch??

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste PH,

Een storing met de ISDN telefooncentrale is absoluut niet handig, hierdoor kunt u natuurlijk geen gebruik maken van de telefoniediensten. Bliksem inslag is niet te voorkomen, de problemen moeten daarentegen wel snel verholpen worden. Het is zeer spijtig om te lezen dat u telefonisch lang heeft moeten wachten en uiteindelijk niet goed bent geholpen.

Middels uw e-mailadres adres heb ik vermoedelijk uw adres kunnen vinden. Op uw gegevens zie ik ook een aantekening van een collega. Deze heeft de storing inderdaad gemeld maar deze is tegelijkertijd ook weer geannuleerd. Ik ben dus bang dat daar iets niet goed is gegaan! Hiervoor mijn excuses, het lijkt er op dit moment niet op dat er aan het probleem wordt gewerkt.

Ik wil u graag helpen om de storing opnieuw onder de aandacht te brengen. Het lijkt mij duidelijk dat we een monteur op locatie moeten laten kijken naar de centrale. Indien deze niet gerepareerd kan worden dan heeft u mogelijk een nieuwe centrale nodig. De monteur kan u vervolgens helpen om dit te realiseren. Het is ook mogelijk dat u wordt doorverwijzen naar de leverancier van uw telefooncentrale.

Om dit in gang te zetten, kunt u mij een 06 telefoonnummer sturen waarop u te bereiken bent voor de technische dienst? Deze kunt u mij in een privébericht sturen.
Goedenavond Meneer Tim,

Ik heb vorige week vrijdag al een nieuwe centrale laten installeren, omdat de oude totaal onbruikbaar was door de bliksem inslag, de ledlampjes op de oude centrale waren zwart geblakerd, dus dat was wel duidelijk.

Kunt u mij een mail sturen voor het beantwoorden van uw vraag om mijn telefoonnummer?

met vriendelijke groet,

PH
Reputatie 3
Badge +3
Goedenavond PH, 

Om Tim een privébericht te sturen, mag u op deze link klikken: 

http://zakelijke-community.kpn.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/227

U ziet aan de rechterkant "Neem contact met mij op". Daar vlak onder ziet u de optie: "Deze gebruiker een privébericht sturen". 

U kunt dan gemakkelijk Tim een bericht sturen met daarin uw telefoonnummer. Hij zal zo snel als mogelijk bij u terug komen met een inhoudelijke reactie!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer