Vraag

Contract boete

  • 19 March 2015
  • 1 reactie
  • 400 keer bekeken

Beste,

Wij zijn 20 jaar klant geweest bij KPN. In november 2014 zijn wij overgestapt en hebben wij een afkoopsom boete mogen ontvangen van de KPN. In de afgelopen jaren is er geen sprake geweest van contract ondertekeningen en is er een stilzwijgend contract verlengd van maar liefst twee jaar! Schandalig! Graag hoor ik hoe we dit kunnen oplossen aangezien wij op dit moment ook al post hebben ontvangen van de het incassobureau. 

Groet, mevrouw Liu. 

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag mevrouw Liu, 

Dat is geen leuk afscheidcadeau! Zeker niet wanneer u al 20 jaar trouwe klant bij ons bent. 

In het algemeen is het bij zakelijke abonnementen zo, dat contracten automatisch verlengd worden wanneer er niet wordt opgezegd binnen de opzegtermijn. U kunt 3 maanden voor de einddatum van het abonnement opzeggen. Wanneer dit niet wordt gedaan, gaan we ervan uit dat u wenst te blijven en verlengen we het contract met één of twee jaar. Dit is allemaal geborgen binnen de Nederlandse wetgeving.

Indien u het hiermee niet eens bent, kan ik een klacht voor u indienen. De behandelende afdeling zal u binnen twee weken berichten met een uitkomst. Ik kan helaas niet vooruit lopen op de uitkomst. Ik hoop natuurlijk dat dit naar tevredenheid wordt opgelost. 

Zou u me in een privébericht een aantal gegevens willen sturen? Deze gegevens heb ik nodig om een klacht aan te maken in uw abonnement. Graag een postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf en een mobiel telefoonnummer in een privébericht. 

Tot slot adviseer ik u alle gevraagde kosten te betalen of met het incassobureau hierover afspraken te maken zodat u hiermee geen verdere problemen krijgt. 

Ik zie uw reactie graag tegemoet. Ik kom dan zo snel mogelijk bij u terug met een inhoudelijke reactie. Een fijne dag toegewenst. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer