Vraag

Contract - Overstappen

  • 19 March 2015
  • 1 reactie
  • 462 keer bekeken

Geachte,

Wegens een faillissement zijn wij genoodzaakt (binnen afzienbare tijd) te verhuizen. Gebleken is dat het contract voor Vaste Telefonie (nog) loopt tot 15-09-2015. Dit is voor ons geen mogelijkheid, maar na telefonisch contact met de klantenservice lijkt hier niks aan te doen. Het overzetten van het Zakelijk abonnement naar een Particulier abonnement heeft ook geen zin, aangezien we dan weer een contract aan moeten gaan van een jaar.

Hierdoor is het voor ons ook niet mogelijk om over te stappen naar een andere provider, en zijn wij dus eigenlijk verplicht om op het nieuwe adres ook internet en tv bij jullie af te nemen. Wat naar mijn idee van de zotte is. Vooral betreffende het internet van KPN, verliezen wij in onze regio zodanig snelheid van het internet, dat wij overwegen om over te stappen. Maar zoals al aangegeven zijn wij dus verplicht om tot september klant te blijven.    

Daarnaast komt dat een X aantal telefoonnummers die afgesloten zijn wat ons betreft mogen komen te vervallen aangezien die zelden of nooit meer worden gebruikt. één telefoonnummer willen wij behouden, al dan niet bij een andere provider.

In afwachting van een oplossing,

mvg.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Goedemiddag Pnbibo, 

Allereerst wil ik u mijn medeleven betuigen vanwege het faillissement van uw bedrijf. Dat zijn geen leuke zaken. Voor deze situaties hebben wij een proces ingericht. Meestal is het zo dat er een curator wordt aangesteld. Deze persoon zou contact met ons kunnen opnemen om ervoor te zorgen dat de contracten worden ontbonden vanwege het faillissement. 

Kunt u aan mij bevestigen of dit in uw geval ook zo is? Mocht dat niet het geval zijn, dan zou ik heel graag uw postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf en mobiel telefoonnummer in een privébericht willen ontvangen. Ik zou dan een klacht kunnen aanmaken om de situatie te laten beoordelen. 

Over een eventuele uitkomst kan ik nu geen uitspraken doen, maar u mag van ons verwachten dat we met u meedenken en het u zeker niet nog moeilijker willen maken. 

Heel graag zie ik uw antwoord tegemoet. 

Met vriendelijke groet, 
Burhan

Reageer