direct doorschakelen
Ik wil gebruik maken van direct doorschakelen. Krijg echter de melding dat deze dienst is uitgeschakeld. Hoe is dit op te lossen?
Beste Jacques123,
Ik wil u graag helpen om gebruik te kunnen maken van direct doorschakelen. Zou u willen toelichten wat voor aansluiting u precies afneemt? (b.v., ISDN, InternetPlusBellen, Ondernemerspakket)
Op welke manier probeert u de doorsschakeling te activeren? Middels een stercode of op een andere manier?
Ik wil u graag helpen om gebruik te kunnen maken van direct doorschakelen. Zou u willen toelichten wat voor aansluiting u precies afneemt? (b.v., ISDN, InternetPlusBellen, Ondernemerspakket)
Op welke manier probeert u de doorsschakeling te activeren? Middels een stercode of op een andere manier?
Beste Jacques123,
Is het u nog gelukt om de doorschakeling te realiseren?
Graag maak ik nog even gebruik van dit onderwerp om een aantal handige links te plaatsen. :D
Doorschakelen http://www.kpn.com/zakelijk/vast-bellen/zakelijk-vast-bellen/extra-diensten/doorschakeldiensten/direct-doorschakelen.htm" target="_blank
Stercodes http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/15390" target="_blank (ook voor doorschakelen)
Is het u nog gelukt om de doorschakeling te realiseren?
Graag maak ik nog even gebruik van dit onderwerp om een aantal handige links te plaatsen. :D
Doorschakelen http://www.kpn.com/zakelijk/vast-bellen/zakelijk-vast-bellen/extra-diensten/doorschakeldiensten/direct-doorschakelen.htm" target="_blank
Stercodes http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/15390" target="_blank (ook voor doorschakelen)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.