Beantwoord

Headset Yelink T46G

  • 25 June 2015
  • 1 reactie
  • 384 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Bij het bestellen van de Yealink T46G zat geen headset bij. Kunnen wij deze nog bestellen?

Groet,

Wing

Holland Factory
kenmerk WSO021929
icon

Beste antwoord door Tim 25 June 2015, 16:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Wing,

U heeft een prachtig toestel besteld! Hier wordt standaard geen headset bij geleverd.

Op het toestel kan een bedrade of draadloze headset aangesloten worden middels de RJ-11 met EHS ondersteuning of de USB aansluiting (d.m.v. Bluetooth).

Een headset kunt u uiteraard ook bij KPN bestellen. Voor advies op maat kan ik u het beste verwijzen naar 0800-0403, optie 1, optie 2. Dan krijgt u een medewerker aan de telefoon gespecialiseerd in toestellen en headsets. U kunt ook zelf bestellen via onze website: https://www.kpnwebshop.com/headsets

Als u vragen heeft dan verneem ik deze graag, succes!

Reageer