Vraag

Helpdesk KPN hulp

  • 22 June 2017
  • 3 reacties
  • 279 keer bekeken

Ik zou graag een rechtstreeks mail adres ontvangen van de helpdesk KPN
Wij hebben een probleem via Belcentrale met internetbellen wat 1 drama is.
Na terugkoppeling legt de Belcentrale de oorzaak bij KPN Wholesale, zij zouden de routering hebben gewijzigd wat de problemen veroorzaakt.
Dit lijkt me niet te kloppen, maar wil graag iemand van de helpdesk alle informatie voorleggen om dit opgelost te zien.

3 reacties

Dat is natuurlijk ook zo. Het liefst heb je ook een vast aanspreekpunt.
Ik weet uit ervaring ook dat je, voordat je de juiste persoon te spreken krijgt, het verhaal al een keer of drie hebt moeten uitleggen. Met alle wachttijden die daarbij horen.
Nu heb ik in ieder geval al een reactie van een medewerker en kan ik ondertussen met mijn eigen werk bezig blijven 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Middelink,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😀

Wat naar om te lezen dat u problemen heeft met uw telefonie via Belcentrale. Natuurlijk help ik u graag om dit op te lossen.

Er is niet één rechtstreeks mailadres voor onze helpdesk. Dit komt omdat wij graag direct contact met klanten willen hebben, zodat wij ook direct kunnen helpen.

Wilt u mij in een privébericht een omschrijving van de situatie, het telefoonnummer, postcode en huisnummer, naam van de contractant/bedrijf en het klantnummer sturen?
Reputatie 7
Badge +6
Stukje achtergrondinformatie uit mijn ervaring:
Veel servicegerichte grotere bedrijven willen graag van een e-mail gebaseerde klantenservice af, simpelweg omdat de mail voor veel situaties simpelweg een veel trager medium is - Voor bepaalde situaties moet je namelijk doorvragen om tot een "goed antwoord" te komen, via de mail duurt dit veel langer en dat is precies wat je niet wilt als je hulp nodig hebt.

Daarnaast is het natuurlijk ook fijn om voor belangrijke cases een vast contactpersoon te hebben 🙂

Reageer