Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een nieuwe handset aangemeld op het basisstation (nu in totaal 3). Nu krijg ik op het nieuwe toestel error 003. Andere telefoons werken wel gewoon. Heb het basisstation en toestel al gereset.
m. vr. gr,
Ruben
Hi @RubenR ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Bedankt dat u dit bij ons meldt. Begrijp ik goed dat uw wel bereikbaar bent op de overige toestellen? Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het Iban rekeningnummer? Dan ga ik achterhalen wat we kunnen doen om het probleem op te lossen.
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Bedankt dat u dit bij ons meldt. Begrijp ik goed dat uw wel bereikbaar bent op de overige toestellen? Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het Iban rekeningnummer? Dan ga ik achterhalen wat we kunnen doen om het probleem op te lossen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.