Eind februari hebben wij telefonisch contact met jullie gehad om ons abonnement op te zeggen in verband met opheffing van ons bedrijf. Wij zouden binnen 2-3 dagen bevestiging krijgen per email. Dit hebben wij helaas tot heden nog niet ontvangen. Daarom willen u vriendelijk verzoeken om ons alsnog een bevestiging te sturen en ons abonnement per direct op te zeggen (met inachtneming van de opzegtermijn).
Wij kunnen ons klantnummer helaas niet meer terugvinden, want ons bedrijf is al een tijd geleden gestaakt met bedrijfvoering. Volgens uw collega staan de gegevens op onze bankafschriften:
KPN BV ACM
Machtiging: M10005572497
Omschrijving: 000435727
KPN BV ADM 158 IND/ZAKEL
Machtiging: M10001457449
Omschrijving: 118706012
(uit privacy redenen hebben wij onze bedrijfsgegevens weggelaten)
De diensten die wij afnemen zijn: zakelijk internet ADSL, vaste lijn telefonie en Pin. Wij willen alle diensten opzeggen.
In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Y. Zhang
Beste antwoord door Tim
Bekijk origineel